زمان توزیع کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد پیام نور



اخبار,اخباردانشگاه,دانشگاه پيام نور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد 94 دانشگاه پیام نور از روز سه شنبه اول اردیبهشت خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد 94 دانشگاه پیام نور برای 152 کد رشته امتحانی و گرایش تحصیلی و در پنج گروه آموزشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر از روز یکشنبه 21 دی ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز چهارشنبه هشت بهمن پایان پذیرفت.

وی از ثبت نام 80 هزار و 509 داوطلب در این آزمون خبر داد و افزود: از این تعداد 38 هزار و 671 نفر زن و 41 هزار و 838 نفر مرد هستند. همچنین از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب 65 هزار و 961 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، 3073 نفر در گروه آزمایشی علوم پایه، 7825 نفر در گروه آزمایشی فنی و مهندسی، 938 نفر در گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی و 2712 نفر در گروه آزمایشی هنر ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد کارت ورود به جلسه در آزمون توضیح داد: کارت ورود به جلسه در آزمون و برگ راهنما از روز سه شنبه اول اردیبهشت لغایت پنج شنبه اول اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار داده می‌شود و کلیه داوطلبان ضرورت دارند در این مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت پیرینت کارت اقدام نمایند.

توکلی در مورد زمان برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون در صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت به صورت تستی چهارگزینه‌ای در 101 شهرستان مختلف و حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از 8:30 صبح آغاز شده و درهای ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد. لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورود در حوزه‌ امتحانی حضور یابند.

وی در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون نیز گفت: ظرفیت پذیرش برای 739 رشته محل 16 هزار و 780 است و از تعداد 739 رشته محل 625 رشته محل به شیوه آموزشی پژوهشی با ظرفیت 12 هزار و 500 نفر و 114 رشته محل به شیوه الکترونیکی 4280 نفر است.


 اخبار  دانشگاه -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------