تغيير زمان آزمون عملي رشته‌‌‌‌‌ هاي نيمه ‌متمركز کنکور 92



اخبار,اخبار دانشگاه,زمان آزمون عملي رشته‌‌‌‌‌ هاي نيمه ‌متمركز کنکور 92


اخباردانشگاه - تغيير زمان آزمون عملي رشته‌‌‌‌‌ هاي نيمه ‌متمركز کنکور92

زمان برگزاري آزمون عملي رشته‌‌‌‌‌ هاي تحصيلي نيمه ‌متمركز نمايش شامل ادبيات نمايشي، نمايش عروسكي، بازيگري، كارگرداني و طراحي‌صحنه دانشگاهها و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالي ‌‌غيرانتفاعي و غيردولتي در کنکور سراسري سال 92 تغییر کرد.

به گزارش مهر، آزمون عملي از معرفي‌شدگان‌ چندبرابرظرفيت مجموعه رشته‌‌‌‌‌ هاي تحصيلي نيمه ‌متمركز کنکور 92 پیش از این قرار بود در هفته جاری برگزار شود به 17 آذرماه موکول شد.

پيرو اطلاعيه هاي 17 مهر و 2 آذر ماه 92 سازمان سنجش، به دليل آماده نشدن محل برگزاري آزمون عملي ‌لازم است براي انجام مصاحبه با در دست داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، يك قطعه عكس 4×3 جديد- كارت ملي- پرينت كارنامه آزمون سراسري و سوابق فعالیت در روزهای 9 تا 13 آذرماه برای تعیین نوبت آزمون عملی مراجعه کنند.

داوطلباني‌ كه‌ اسامي آنان ‌به عنوان‌ معرفي‌شدگان‌ مجموعه رشته‌هاي ‌تحصيلي نيمه‌متمركز نمايش شامل ادبيات نمايشي، نمايش عروسكي، بازيگري، كارگرداني و طراحي‌ صحنه دانشگاهها و موسسات‌‌ آموزش ‌عالي كدهاي 20095 تا 20098 و 20470، 20473 تا 20475 و موسسات آموزش عالي ‌‌غيرانتفاعي و غيردولتي كدهاي 20724 و 20725 اعلام شده و در موعد مقرر هزينه آزمون عملي را پرداخت کرده اند، می توانند کارت خود را دریافت کنند.

داوطلبان باید علاوه پرينت كارت شركت در آزمون، يك قطعه عكس 4×3 جديد، كارت ملي، پرينت كارنامه آزمون سراسري، هر نوع ‌اثر هنري و مدارك مربوط به سوابق تجربي در زمينه هنرهاي نمايشي اعم از (كارگرداني، نمايش عروسكي، طراحي صحنه، ادبيات نمايشي، بازيگري) و نمونه آثار نوشتاري، ساخت عروسك، ماكت، احكام شركت در جشنواره، تنديس و ... اسناد و سوابق فعاليت در رشته مذكور به آدرس مندرج در پرينت كارت آزمون مراجعه کنند.

كارت شركت در آزمون از تاريخ 6 تا 16 آذرماه از طريق سايت سازمان سنجش قابل پرينت است و داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت 8:00 صبح‌ براي تعيين نوبت براساس‌ برنامه‌ زماني ‌‌تعيين‌ شده‌ در سایت مراجعه کنند.

آزمون منحصراً در شهر تهران به نشاني ميدان هفت‌تير، خيابان شهيد مفتح، جنب ورزشگاه شهيد شيرودي، خيابان شهيد ورزنده، دانشكده سينما و تئاتر دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.

داوطلبان گرايش بازيگري بايد از فيزيك مناسب و سلامت كامل برخوردار باشند.
اخباردانشگاه - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------