جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علمی کاربردی



اخبار,اخباردانشگاه  , ترم تابستانی دانشگاه علمی کاربردی

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی از ابلاغ تقویم آموزشی تابستان 94 به واحدهای استانی، موسسات و مراکز آموزشی خبر داد.

دکتر علایی در گفتگو با  ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: نحوه اجرای تقویم آموزشی تابستان باید به یکی از 4 روش ذکر شده در بخشنامه صورت گیرد. اولین روش اجرایی، ارائه تنها یکی از پودمان های کار در محیط، کارآموزی، کارورزی و پروژه است.

وی ادامه داد: همچنین ارائه دروسی که دانشجو موفق به کسب نمره قبولی نشده است، دروس عمومی و دروس مهارت‌های مشترک به همراه پودمان‌های فوق الذکر با رعایت سقف حداکثر 6 واحد بلامانع است.

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی روش دوم اجرایی را ارائه یک پودمان کامل تا سقف 208 ساعت با رعایت پیش نیاز دانست و افزود: ارائه یک پودمان کامل تا سقف 272 ساعت با رعایت پیش نیاز و با شرط آن که حداقل 20 درصد مجموع ساعات آن پودمان عملی باشد سومین روش اجرایی تقویم آموزشی تابستان است.

علایی همچنین درباره آخرین روش گفت: ارائه یک پودمان کامل به شرط آن که آخرین پودمان تحصیلی دانشجو بوده و با اخذ و گذراندن آن پودمان دانش آموخته گردد.

وی متذکر شد که اخذ هم زمان دو پودمان در تابستان به هیچ وجه مجاز نیست.

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی همچنین اعلام کرد: در دوره های ترمی دروس عمومی، مهارتهای مشترک، پروژه، کار آموزی، کار در محیط، دروسی که دانشجو موفق به کسب نمره قبولی نشده باشد و پیش نیاز سایر دروس باشد و دروسی که دانشجو با انتخاب آنها دانش آموخته گردد و حداکثر تعداد واحد آن 8 واحد درسی باشد با رعایت سقف حداکثر 6 واحد درسی و با رعایت ساعات درسی مندرج در سرفصل ارائه گردیده است.

شروع ترم تابستان از 20 تیر ماه
علایی در ادامه در توضیح تقویم آموزشی تابستان 94 به ایسنا گفت: 14 و 15 تیر ماه زمان درخواست مهمان توسط دانشجو بوده و در تاریخ 14 الی 17 تیر درخواست مهمانی توسط مراکز بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: 17 و 18 تیر ماه نیز زمان انتخاب واحد دانشجویان در نظر گرفته شده و از 20 تیر کلاسهای آنان شروع می شود.

به گفته وی31 مرداد ماه زمان پایان کلاسها اعلام شده و امتحانات دانشجویان از 3 الی 12 شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

 

  اخبار دانشگاه  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------