کارت داوطلبان کنکور سراسری منتشر شد



اخبار,اخباردانشگاه ,سایت سازمان سنجش آموزش کشور

بنابراین داوطلبان این آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

کارت شرکت در آزمون سراسری سال جاری از امروز یکشنبه 17 خرداد ماه جهت مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، داوطلبان لازم است از امروز تا روز چهارشنبه 20 خردادماه برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود به همراه برگه راهنما به سایت این سازمان مراجعه کنند.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام(12رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام (16رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، بر حسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم(گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان این آزمون برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است، لذا تمامی داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.


 اخبار  دانشگاه  -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------