اختصاص 40 میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد /گرفتن چك از دانشجو ممنوع



رئیس صندوق رفاه وزارت علوم خبر داد:
اختصاص 40 میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد /گرفتن چك از دانشجو ممنوع

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم از اختصاص 40 میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

مرادیان رئیس صندوق رفاه وزارت علوم با بیان اینکه از تاریخ دهم شهريور به همه مراکز آموزشی و موسسات دولتی و غیر دولتی ابلاغ انواع تسهیلات از جمله وام دانشجویان صورت گرفته است افزود: از جمله دانشگاه آزاد که مبلغ ابتدای ابلاغ این وام 30 میلیارد تومان صرفا برای وام شهریه است و انشاالله اگر در زمان مناسب خودش اقدام به اعتبار شود   تا 10 میلیارد تومان نیز افزایش پیدا می کند و به 40 میلیارد تومان خواهد رسید.
 
مرادیان در ادامه بیان کرد: علت ابلاغ زود هنگام این اعتبار این بوده است که در دانشگاه منابع را برسي كنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.
 
وی ادامه داد: دانشجویانی که متقاضی وام هستند در واقع از روز اول از این مزایا استفاده کنند و ناچار نشوند چک یا مبلغی را پرداخت کنند بعد از اینکه صندوق رفاه وام را پرداخت کرد، احیانا پول آنها بخواهد برگردد که این موضوع شیرینی این کار را کاهش می دهد.
 
مرادیان افزود: تعهد و تضمين صندوق رفاه در سال های گذشته   نه به تاخیر افتاد و نه انجام نشده باقی مانده  است ،که با همین اعتماد و با اوضاع پیش بینی شده و عملیاتی شده، ما اطمینان به دانشگاه  ها می دهیم كه هیچگونه نگرانی در میزان تعهد، ابلاغ و زماني که اعلام کردیم (كه این هزینه آبان ماه در حساب دانشجویان باشد) نداشته باشند.
 
وی بیان کرد: ما منابع را ایجاد کردیم و دانشگاه دانشجویان متقاضی را اعلام می کند و از بدهی آنها کسر  مي کند آن وقت دانشجو این منابع را در حساب خود خواهد دید.
 
رئیس صندوق رفاه اظهار داشت: تلاش داریم اعتبار ابلاغی را به عنوان حداقل اعتبار در نظر بگیریم که قطعا هیچ مشکلی در ارائه آن پیش نخواهد آمد./باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------