پشت پرده یک برکناری در زمان ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه,فساد مدیریتی دانشگاه آزاد

 
اخبار دانشگاه - پشت پرده یک برکناری در زمان ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد

وقتی جاسبی برکنار شد و فرهاد دانشجو جایگزین آن شد، دانشگاه آزاد بیش از 600 میلیارد تومان دارایی نقدی داشت اما در اواخر مدیریت فرهاد دانشجو کار به جایی رسید که مدیریت این دانشگاه مجبور شد برای گذراندن امور جاری و روزمره، بخشی از زمین های متعلق به بیمارستان بوعلی، وابسته به دانشگاه آزاد را به شهرداری تهران واگذار کند تا با درآمد آن دانشگاه را اداره کند.

 مخالفت با تصمیم فرهاد دانشجو رئیس سابق دانشگاه آزاد، برای واگذاری زمین های بیمارستان بوعلی به شهرداری تهران و پر کردن خزانه خالی شده این دانشگاه به هر شکل ممکن، دلیل اصلی برکناری رئیس این بیمارستان بوده است.

به گزارش پیام نو بازخوانی دوران ریاست هر چند کوتاه فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد اسلامی حکایت از اتفاق های عجیب و غریبی دارد.

یکی از این اتفاق ها آن بود که وقتی عبدالله جاسبی  پس از ۳ دهه مدیریت از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد و فرهاد دانشجو جایگزین آن شد، دانشگاه آزاد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان دارایی نقدی داشت اما در اواخر مدیریت فرهاد دانشجو کار به جایی رسید که مدیریت این دانشگاه مجبور شد برای گذراندن امور جاری و روزمره، بخشی از زمین های متعلق به بیمارستان بوعلی، وابسته به دانشگاه آزاد را به شهرداری تهران واگذار کند تا با درآمد آن دانشگاه را اداره کند.

در عین حال رئیس وقت بیمارستان بوعلی که با این تصمیم مدیران وقت دانشگاه آزاد به شدت مخالفت کرده بود، از کار برکنار شد تا مدیریت وقت راحت تر به اهدافش برسد.

عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد درباره تحولات و اتفاقات اخیر این دانشگاه اعلام کرده است «روزه سکوت گرفته‌ام و این روزه را نمی‌شکنم.»

این در حالی است که اخبار و گزارش ها از فساد گسترده مدیریتی دانشگاه آزاد در زمان ریاست کوتاه مدت فرهاد دانشجو بر این دانشگاه  حکایت می کنند.

اخبار دانشگاه - پیام نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------