جزئیات تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي 92



اخبار,اخبار دانشگاه,جزئیات تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي 92

 
اخبار دانشگاه - جزئیات تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي 92

سازمان سنجش آموزش كشور جرئیات زمان و نحوه تكميل ظرفيت برخي از كد رشته هاي تحصيلي در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1392 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، متقاضيان مي توانند براساس شرايط و ضوابطي كه در اطلاعيه سازمان سنجش در تاريخ چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر خواهد شد، از روز يكشنبه 8 دی ماه تا پنجشنبه 12 دی ماه به سايت اينترنتي سازمان مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط نسبت به ثبت نام و تكميل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

كليه داوطلباني كه در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1392، ثبت نام و شركت کرده اند (اعم از حاضرين و غائبين) و نيز داوطلباني كه در آزمون مذكور ثبت نام نکرده اند می توانند در مرحله تكميل ظرفيت براي بهمن ماه سال  92 در برخي از كدرشته هاي تحصيلي دانشگاهها و موسســات آموزش عالي پذيرش براساس نمره آزمون از بين شركت كنندگان در آزمون و براي برخي از كدرشته هاي  تحصيلی موسسات آموزش عالي غير انتفاعي و غير دولتي در آزمون مذكور پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل مقطع كارداني) صورت خواهد گرفت.


در برخي از كدرشته هاي امتحاني آزمون مذكور در مرحله تكميل ظرفيت پذيرش صورت نخواهد گرفت و لذا داوطلبان لازم است پس از كسب اطلاع از رشته هايي كه پذيرش درآنها صورت مي پذيرد، نسبت به خريد كارت اعتباري اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------