زمان اعلام پذیرفته‌شدگان فراگیر کارشناسی ارشد



 

اخبار,اخبار دانشگاه , پذیرفته‌شدگان فراگیر کارشناسی ارشد

توکلی افزود: پذیرفته شدگان براساس اطلاعیه ای که همزمان با اعلام اسامی منتشر می شود، با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور (نوبت ۱۵) بعدازظهر امروز اعلام می‌شود.
 
حسین توکلی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: اسامی پذیرفته شدگان از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.
 
وی با بیان اینکه در این آزمون 11 هزار و 53 نفر پذیرفته شده اند گفت: از این تعداد پنج هزار و 325 نفر زن و پنج هزار و 728 نفر مرد هستند.
 
توکلی افزود: پذیرفته شدگان براساس اطلاعیه ای که همزمان با اعلام اسامی منتشر می شود، با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند. 
 
اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری بعد از ظهر امروز اعلام می شود.
 
حسین توکلی افزود: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه‌های شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، مدیریت بیمه در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده غیر انتفاعی رفاه و همه کد رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: معرفی‌شدگان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که همزمان با اعلام اسامی منتشر می‌شود برای انجام مصاحبه، معاینه و همچنین سایر مراحل گزینش به واحدهای تعیین شده مراجعه کنند.
 
توکلی افزود: مراجعه نکردن معرفی شدگان برای انجام مراحل گزینش و مصاحبه به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته‌ها تلقی می‌شود.


 اخبار   دانشگاه  - صدا و سیما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------