پرونده بورسیه ها بسته شد



اخبار,اخباردانشگاه ,بررسی پرونده بورسیه‌ها

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه نامه ارسال شده به رئیس مجلس پیرامون بررسی پرونده بورسیه‌ها ناظر بر عدم همکاری وزیر علوم نبوده و جنبه اعتراضی در این خصوص نداشته است،‌ گفت: این نامه پیرامون جزئیات برگزاری نشست‌ها بود و بر ضرورت تعیین تکلیف پرونده بورسیه‌ها تا قبل از سال جدید تاکید داشت.

محمد علی پورمختار در گفت وگو با  خانه ملت، درباره ارسال نامه‌ای مشترک از سوی کمیسیون آموزش و اصل نودم به رئیس مجلس شورای اسلامی پیرامون روند بررسی بورسیه‌ها،‌ افزود: نامه مذکور، نامه اعتراضی به عدم همکاری وزیر علوم نبوده بلکه آقای فرهادی در نشست‌های مختلف پیرامون بررسی پرونده بورسیه‌ها همکاری خوبی داشته است.

نماینده مردم یهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طی آخرین نشست مشترک این دو کمیسیون با دیوان محاسبات، صورت جلسه این نشست به امضا رسید و نسخه‌ای از آن جهت استحضار به رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در نامه یادشده بر تسریع و ضرورت تعیین تکلیف پرونده بورسیه‌ها تا قبل از سال جدید تاکید شده است، تصریح کرد: در بررسی پرونده بورسیه‌ها خللی ایجاد شد اما نه از سوی شخص وزیر بلکه از سوی برخی معاونان وزارتخانه اشکالاتی در اجرای مصوبات صورت گرفت.

وی یادآور شد: وزیر علوم در نشست‌های کمیسیون اصل نودم مجلس پیرامون بررسی پرونده بورسیه‌ها حضور پیدا کرد و پیشنهادات راهگشایی نیز در این زمینه ارایه کرد اما روند کار موجب اعتراض برخی از دانشجویان شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: از نظر کمیسیون مشترک آموزش و اصل نود مجلس، پرونده بورسیه‌ها بسته شده و ابهاماتی در این زمینه باقی نمانده است؛ حال امیدواریم سازمان امور دانشجویان نیز به این مصوبات توجه کرده و آن را هرچه سریع‌تر اجرایی کند.

  اخبار  دانشگاه  -خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------