آخرین مهلت نام نویسی کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی/ نام نویسی بیش از ۱۰۰ هزار نفر تا صبح امروز



اخبار,اخباردانشگاه ,حسین  توکلی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا صبح امروز ۱۰۴ هزار و ۴۶۲ نفر برای شرکت در دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی نام نویسی کردند، اعلام کرد: فردا آخرین مهلت نام نویسی در این دوره‌ها است.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهر 94 دانشگاه جامع علمی کاربردی که از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود سه‌شنبه 24 شهریورماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: تا 8 صبح امروز 104 هزار و 462 نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

توکلی گفت: داوطلبان علاقمند برای ثبت‌نام باید در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشره در این زمینه در صورت واجد شرایط بودن برای تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

شایان ذکر است، پذیرش در این دوره‌ها برای رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در 236 رشته تحصیلی و 3 هزار و 617 کدرشته محل است که در 774 مرکز علمی‌کاربردی در 184 شهرستان و 31 استان صورت می‌گیرد و ظرفیت پذیرش داوطلبان در مجموع 260 هزار نفر است.

  اخبار دانشگاه - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------