فرایند تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته آغاز شد



اخبار,اخبار دانشگاه ,کارشناسی ناپیوسته

 مشاورعالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشورگفت: فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 از امروز آغاز شد.

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: همه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ناپیوسته سال 94 ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شدند اعم از مجاز و یا غیرمجاز ، می توانند با مطالعه اطلاعیه این سازمان در صورت واجد شرایط بودن حداکثر 20 کدرشته محل را از میان کدرشته های امتحانی مربوط را انتخاب کنند.


وی افزود: داوطلبان می توانند از امروز 12 مهر تا پنجشنبه 16 مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.


سخنگوی سازمان سنجش گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی به جز پذیرفته شدگان نهایی رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه ها قرار گرفته اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته های انتخابی ، قبولی آنها لغو می شود.


وی بیان کرد: همچنین داوطلبانی که در زمره پذیرفته شدگان نهایی یکی از کد رشته های دارای شرایط خاص و بورسیه هستند در این مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.


توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های تحصیلی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.


نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 دوشنبه 9 شهریور ماه اعلام شد و از میان 655 هزار و 679 داوطلب شرکت کننده در نهایت 159 هزار و 645 نفر پذیرفته شدند.


  اخبار دانشگاه  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------