اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری



اخبار ,اخبار دانشگاه,زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری

 
اخبار دانشگاه - اعلام زمان ثبت‌نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92، لازم است در یکی از روزهای دوشنبه و سه شنبه -23 و 24 دی ماه- به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

حسین توکلی روز شنبه به ایرنا گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 92 روز چهارشنبه، 18 دی ماه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام شده و اسامی یکهزار و 494 نفر پذیرفته شده نهایی بر روی این سایت قرار گرفت.

به گفته وی تعداد 500 نفر از پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری امسال را داوطلبان زن (33.47 درصد) و 994 نفر را داوطلبان مرد (66.53 درصد) تشکیل می دهند.

توکلی به داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی تکمیل ظرفیت آزمون دکتری منتشر شده است توصیه کرد قبل از مراجعه برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود، به منظور اطلاع از زمان دقیق و مدارک مورد نیاز (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش) ابتدا به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: درصورت نبودن برنامه زمانی خاصی در سایت دانشگاه محل قبولی داوطلبان، پذیرفته شدگان ضرورت دارد دریکی از روزهای 23 و 24 دی ماه 92 به همراه مدارک لازم به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

اخبار دانشگاه  - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------