سرپرست جدید دانشگاه پیام نور منصوب شد/دخل و خرج دانشگاه پیام نور با هم همخوانی ندارد



اخبار,اخبار

وزیرعلوم سرپرست دانشگاه پیام نور را عزل و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه پیام‌نور منصوب کرد.

 محمد فرهادی با صدور حکمی علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه پیام‌نور منصوب کرد.

وی همچنین محمدعلی سرلک سرپرست فعلی این دانشگاه را از مسئولیتش عزل کرد. سرلک در ۶ دی‌ماه ۹۳ به‌ عنوان سرپرست دانشگاه پیام‌نور از سوی فرهادی وزیر علوم معرفی شد.

درحال حاضر مراسم معارفه رستمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه و تودیع سرلک سرپرست سابق این دانشگاه با حضور عبدالحسین فریدون مدیرکل حوزه وزراتی وزارت علوم در ساختمان مرکزی دانشگاه‌ پیام‌نور درحال برگزاری است.


سرپرست جدید دانشگاه:
دخل و خرج دانشگاه پیام نور با هم همخوانی ندارد
سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور گفت: دخل و خرج دانشگاه پیام نور با هم همخوانی ندارد و خرج این دانشگاه ۱.۵ برابر بیشتر از دخلش است.

  علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی صبح امروز در مراسم معارفه‌اش که در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام‌نور با ۴ هزار عضو هیات علمی، ۸۰۰ هزار دانشجو و ۱۵ هزار نیروی کارمند رسمی، قراردادی و شرکتی خدمات ارزنده‌ای را به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه پیام‌نور افزود: یکی از مشکلات دانشگاه پیام‌نور کاهش دانشجویان است و طبعا با توجه به مسائل و مشکلات مالی و کاهش دانشجو، دانشگاه پیام‌نور با چالش‌های زیادی روبروست.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نوریادآورشد: اولین چالش دانشگاه پیام‌نور این است که دخل و خرج آن با هم همخوانی ندارد و خرج این دانشگاه ۱.۵ برابر بیشتر از دخلش است؛ البته مشکلات دیگری نیز وجود دارد که باید با همفکری همدیگر این مسائل را حل کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور افزود: هیات علمی دانشگاه پیام‌نور وضعیت مناسبی ندارند و تعداد مربیان دانشگاه نسبت به اساتید کمتر است و باید این موضوع ساماندهی شود.

رستمی ادامه داد: باید در زمینه مسئله آموزش‌های مجازی نیز کار خاصی انجام گیرد و بر رشته‌های موجود بازنگری انجام شود، چرا که برخی از رشته‌ها سنتی هستند و بازار کار ندارند. ما باید رشته‌های چند رشته‌ای را ایجاد کنیم، چرا که تقاضا برای آن زیاد است.

وی با تاکید بر اینکه پرداختن به مسائل پژوهشی از اولویت‌‌های ماست که باید به آن توجه شود، یادآور شد: ما باید برنامه راهبردی برای افق آینده داشته باشیم و این برنامه قابل پایش و سنجش باشد. همه ما در یک کشتی هستیم و باید آن را به سرمنزل مقصود برسانیم
 

 اخبار  دانشگاه  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------