مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید تمدید شد



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون کاردانی

آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در این مهلت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کد رشته محل‌های جدید اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید سال 94 تا ساعت 24 روز شنبه 30 آبان ماه تمدید شد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، گفت: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی کاردانی نظام جدید سال 94 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا ساعت 24 روز شنبه تمدید می‌گردد.

وی افزود: لذا به داوطلبان تاکید می‌شود در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در برابر دستور العمل‌های مربوط و به ویژه اطلاعیه‌ای که در رابطه با ظرفیت برخی کد رشته‌ محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های درج شده در دفترچه راهنما که امروز روی سایت سازمان قرار می‌گیرد نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایند.

وی از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده‌اند خبر داد و افزود:‌ آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در این مهلت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کد رشته محل‌های جدید اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دوره مذکور 124 هزار و 401 نفر است افزود: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 23 آبان ماه 3332 نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند.

 

 اخبار  دانشگاه  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------