انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی



اخبار,اخبار دانشگاه ,پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی

 مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامی 8360 نفر از پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید در عصر امروز خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: فهرست اسامی 8360 نفر از پذیرفته‌شدگان مرحله نهایی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی دوره‌های کاردانی نظام جدید برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 94 از عصر امروز سه‌شنبه 24 آذرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار دارد، ضرورت دارد با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که همراه فهرست اسامی آنها روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه آموزش عالی ذی‌ربط و کسب اطلاعات از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل گزینش به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در صورتی که موسسه‌ای در پایگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه‌ای اعلام نکرده است، پذیرفته‌شدگان لازم است از یکشنبه 29 آذرماه لغایت سه‌شنبه اول دی‌ماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

  اخبار  کنکور  - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------