ضوابط پذیرش دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی



اخبار,اخبار انشگاه,خبرهای دانشگاه , سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی از عصر امروز (چهارشنبه ۱۴ بهمن)‌ آغاز می‌شود و داوطلبان باید با مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار داشت:‌ به اطلاع تمام متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن سال 1394 می‌رسانیم که ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش این دوره از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از امروز (چهارشنبه 14 بهمن) آغاز و سه‌شنبه 20 بهمن پایان می‌پذیرد.

وی افزود:‌ تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در پذیرش این دوره ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت‌نام گفت:‌داوطلبان باید تک تک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهند.  مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان ( دفترچه همزمان با ثبت‌نام  از عصر امروز قابل دسترسی است )،‌ پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

توکلی بیان کرد:‌ داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش و آشنایی با تمام شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی گفت:‌ گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

مشاور عالی سازمان سنجش با ارائه توصیه‌‌هایی به داوطبان عنوان کرد :‌اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، تأکید می‌شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهند یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشند.

وی افزود: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند. همچنین داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را در این خصوص در ساعت اداری با شماره‌ تلفن‌ 42163 021 یا بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مطرح کنند.

 

 اخبار  دانشگاه  -  تسنیم   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------