شرایط دریافت سبد کالای دانشجویی



اخبار,اخبار دانشگاه, شرایط دریافت سبد کالای دانشجویی


اخبار دانشگاه - معاون صندوق رفاه:
سبد کالا فقط به دانشجویان سرپرست خانوار اختصاص می یابد

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: سبد کالای دانشجویی فقط به دانشجویانی تعلق می گیرد که در سامانه هدف مندی یارانه ها به عنوان سرپرست خانوار معرفی شده باشند.

منصور حبیب‌پور گودرزی در گفتگو با مهر در خصوص حذف برخی از دانشجویان سرپرست خانوار از لیست دریافت سبد کالای دانشجویی گفت: وظیفه صندوق رفاه دانشجویان پذیرش و ثبت نام دانشجویان و ارسال لیست اسامی آنها به وزارت صنعت بازرگانی بود.

وی ادامه داد: صندوق رفاه فقط لیست اولیه را ارسال کرده و اینکه آیا دانشجویی سرپرست خانوار بوده یا خیر توسط سازمان هدفندی یارانه ها و وزارت صنعت و بازرگانی مشخص و پالایش شده است، سبد کالای دانشجویی فقط به دانشجویانی تعلق می گیرد که در سامانه ثبت نامی یارانه ها به عنوان سرپرست خانوار معرفی شده باشند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در خصوص اینکه آیا آماری از تعداد دانشجویان که از لیست دریافت سبد کالای دانشجویی حذف شده اند وجود دارد گفت: آماری از این تعداد دانشجو هنوز اعلام نشده و باید دوباره تاکید کنم که وظیفه صندوق فقط ثبت نام دانشجویان و ارسال لیست اسامی بود مابقی فرایند دریافت و تعلق سبد کالای دانشجویی مانند سایر اقشار جامعه است.

به گزارش مهر، طبق آمار موجود 435 هزار نفر دانشجو ثبت‌نام اولیه خود را برای دریافت سبد کالا انجام داد‌ند.

اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------