آخرین مهلت انتخاب رشته دكتری 95



 اخباردانشگاه ,خبرهای دانشگاه, سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به آخرین آمار دریافت كارنامه آزمون دكتری نیمه متمركز سال 95 از انتخاب رشته نیمی از داوطلبان این آزمون خبر داد و گفت: فرصت انتخاب رشته آزمون دكتری نیمه متمركز سال 95 امشب (شنبه 21 فروردین ماه) به پایان می رسد.

حسین توكلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از تعداد 158 هزار و 253 داوطلب كه در آزمون دكتری نیمه متمركز سال 95 ثبت نام كردند تعداد 127 هزار و 724 نفر در جلسه آزمون حاضر بودند كه از این تعداد تاكنون 122 هزار و 123 داوطلب نسبت به دریافت كارنامه خود اقدام كرده اند.


وی گفت: تا صبح امروز (شنبه) 57 هزار و 106 نفر نسبت به انتخاب رشته در آزمون دكتری اقدام كرده اند و سایر داوطلبان نیز تا ساعت 24 امشب 21 فروردین ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام كنند.


توكلی افزود: داوطلبانی كه دارای نمره كل تراز نهایی مثبت باشند می توانند مطابق ضوابط مندرج در مرحله انتخاب كد رشته محل شركت كنند و هر داوطلب می تواند حداكثر 50 كد رشته محل را از میان كدرشته های امتحانی مربوط انتخاب كند.


وی ادامه داد: بر اساس انتخاب رشته به عمل آمده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو، نسبت به اعلام حد نصاب هر كد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت خود در پایان هفته اول اردیبهشت ماه 95 اقدام می كنند.


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان دارای حدنصاب مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده كه بر روی دانشگاه ها و موسسات ذیربط قرار می گیرد، لازم است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده نسبت به ارائه مدارك و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام كنند.
وی خاطرنشان كرد: عدم مراجعه و اقدام مطابق با اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن دانشگاه و یا موسسه است و امكان آزمون كتبی و مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت.


 اخبار دانشگاه  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------