ثبت‌نام بیش از 29 هزار نفر در آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای



 اخباردانشگاه ,خبرهای  دانشگاه, آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 29 هزار و 515 داوطلب در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با  ایسنا ، با اعلام خبر فوق افزود: ثبت‌نام شرکت در آزمون دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این مدت کلیه‌ داوطلبان ضرورت دارد ضمن مطالعه دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار دارد، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند .

وی افزود:کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در روزهای ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه منتشر می شود و آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون در روز ۲۲ مرداد ۹۵ برگزار می شود. نتایج نهایی در دهه آخر شهریورماه منتشر می شود و کارنامه نهایی آزمون نیز در هفته آخر مهرماه روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار کرد : از تعداد ۴۲ رشته امتحانی در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۴ پذیرش ۱۱ رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۳۱ رشته امتحانی صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------