تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95



 اخباردانشگاه ,خبرهای  دانشگاه,انتخاب رشته کارشناسی ارشد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه 5 تیر ماه خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد گفت: با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشدند و با توجه به اینکه برخی دانشگاه‌ها کدرشته‌محل‌های جدیدی را اعلام کرده یا اقدام به حذف کدرشته‌محل‌های موجود و تغییر ضوابط و شرایط پس از انتشار دفترچه راهنما کردند و شورای گسترش آموزش عالی نیز این مسئله را تایید کرده است مهلت انتخاب رشته برای افراد مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه پنجم تیرماه تمدید شد.

وی افزود: اطلاعیه جدید سازمان سنجش پیرامون انتخاب رشته نیز بعدازظهر امروز بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با توجه به این اطلاعیه برای انتخاب صد کدرشته‌محل از میان کدرشته مجاز یا کدرشته‌های مجاز اقدام کنند.

توکلی گفت: آن دسته از داوطلبان که در روزهای گذشته انتخاب رشته کردند نیز می‌توانند با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش که امروز بعدازظهر منتشر می‌شود برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------