کنکوری‌ها بخوانند



 اخباردانشگاه, خبرهای دانشگاه,کنکور

یک مشاور تحصیلی به کنکوری‌ها توصیه کرد: در ایام باقیمانده تا زمان برگزاری آزمون سراسری خواب و استراحت کافی داشته باشد.

 جهانگیر مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون دیگر فرصت کتاب خریدن و درس خواندن نیست، گفت: کنکوری‌ها باید در روزهای باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری به مرور آموخته‌های خود بپردازند.

مرادی از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری خواست تا در این روزهای پایانی هر سه روز یکبار کنکور را برای خود مشابه سازی کرده و در اتاق خود یک صندلی گذاشته و از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر سوالات آزمون‌های سراسری سال‌های گذشته را پاسخ داده و سپس پاسخ‌های خود را مورد ارزیابی قرار داده و قسمت‌هایی از دروس خود که بر آنها تسلط کافی ندارند را مطالعه و مرور کنند.

این کارشناس ارشد علوم تربیتی در ادامه از کنکوری‌ها خواست تا برای داشتن آرامش، روزانه حداقل یک ساعت پیاده روی کنند و خود را از استرس و فشار عصبی دور نگه دارند.

مرادی همچنین خواب کافی را به کنکوری‌ها در روزهای باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری توصیه کرد و افزود: توصیه می‌شود کنکوری‌ها این شب‌ها از ساعت 23 به رختخواب بروند و حداقل شش ساعت بخوابند.

مرادی در ادامه از خانواده‌ها هم خواست تا از وارد کردن هر نوع تنش به فرزندان کنکوری‌شان خودداری کرده و از این طریق سطح توانایی‌های فرزندانشان را بالا نگه دارند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------