فردا آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور



 اخبار دانشگاه  ,خبرهای  دانشگاه , سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری سال 95 از روز یکشنبه 20 تیرماه اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 22 تیرماه از تعداد 860 هزار 109 داوطلب 632 هزار نفر (بیش از 73 درصد) نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نموده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام خبر فوق افزود: به کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکرده اند توصیه می شود تا ساعت 24 روز چهارشنبه 23تیر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG  نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی وفنی، علوم انسانی و هنر در صبح و عصر پنجشنبه 24 تیرماه اظهار کرد: به داوطلبانی که در گروه‌های آزمایشی مذکور شرکت کرده‌اند توصیه می‌شود تا صبح چهارشنبه نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند، تا چنانچه مواردی در کارت نیاز به اصلاح داشت با مراجعه به پایگاه‌های رفع نواقص نسبت به اصلاح کارت خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: برای شرکت در آزمون همراه داشت پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل شناسنامه یا کارت ملی ضروری است و داوطلبان باید از  همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------