زمان توزیع کارت آزمون دکتری 93/آخرین توصیه‌ها به داوطلبان آزمون دکتری



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون دکتری ۹۳


اخبار دانشگاه - توزیع کارت آزمون دکتری ۹۳ از سه‌شنبه

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۳ از سه‌شنبه ۱۳ اسفند ماه توزیع می‌شود.

به گزارش فارس براساس اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور کارت شرکت در آزمون تعداد 240 هزار و 361 نفر داوطلب آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 93 از سه‌شنبه 13 اسفند ماه از طریق سایت سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

براساس این گزارش داوطلبان باید از سه‌شنبه 13 اسفند ماه تا ساعت 24 پنجشنبه 15 اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ضمن مشاهده کارت خود از کارت و برگ راهنمای مربوط پرینت بگیرند.

بنا بر این گزارش داوطلبان برای شرکت در آزمون باید پرینت کارت که اثر انگشت داوطلب بر روی آن مشخص شده است و اصل کارت ملی یا شناسنامه‌ عکس‌دار را به همراه داشته باشند.

شهرستان محل برگزاری آزمون هر داوطلب و نشانی حوزه امتحانی داوطلب در شهرستان مذکور نیز در ذیل پرینت کارت درج شده است.

شایان ذکر است آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 93 ساعت هشت صبح جمعه 16 اسفند آغاز می شود و داوطلبان باید تا نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی مربوط حضور داشته باشند.


                                          ...........................................


آخرین توصیه‌ها به داوطلبان آزمون دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشورگفت : همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن برای داوطلبان آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 الزامی است.

حسین توکلی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس اطلاعیه منتشره سازمان سنجش آموزش کشور که از ساعت 15 روز یکشنبه 4 اسفندماه 92 بر روی سایت سازمان قرار گرفته ، کارت شرکت در آزمون تعداد 240 هزار و 361 داوطلب دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 از شنبه سوم اسفندماه 92 بر روی سایت سازمان به همراه برگ راهنمای مربوط قرار گرفته است.

وی افزود: داوطلبان ضرورت دارد از سه شنبه 13 اسفندماه لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه 15 اسفندماه 92 با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود از آن و برگ راهنمای مربوط پرینت تهیه کنند.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 منحصرا در صبح جمعه 16 اسفندماه 92 در 53 شهرستان مختلف به شرح مندرج در جدول شماره یک اطلاعیه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان محل برگزاری هر داوطلب و آدرس حوزه امتحانی وی در محل مذکور در ذیل پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلب درج شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: فرایند برگزاری آزمون راس ساعت 8 صبح روز جمعه 16 اسفندماه 92 آغاز می شود و درهای ورود به جلسه راس ساعت 7:30 دقیقه صبح بسته خواهد شد؛ بنابراین داوطلبان باید قبل از آن در حوزه های امتحانی حاضر باشند.
 اخباردانشگاه - فارس , ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------