غایبان در کنکور ۹۵ هم می‌توانند انتخاب رشته کنند



  اخباردانشگاه ,خبرهای     دانشگاه,کنکور

داوطلبان برای ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است به نکات زیر توجه داشته باشند. 

ثبت‌نام برای پذیرش در رشته‌های بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) کنکور سال ۹۵ از شنبه ۲۳ مرداد آغاز می‌شود و افرادی که در آزمون سراسری شرکت نکرده یا غایب بودند می‌توانند در این مرحله اقدام کنند.
 
به گزارش تسنیم، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بخشی از ظرفیت پذیرش خود در رشته‌های مختلف را به پذیرش براساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون اختصاص داده‌اند. داوطلبان برای ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است به نکات زیر توجه داشته باشند.
 
داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند یا غایب جلسه آزمون بوده‌اند فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی به روش پذیرش با اعمال سوابق تحصیلی هستند و در صورت درج کدرشته محل‌هایی که نمره آزمون در آن تأثیر دارد، اجازه تأیید و ادامه مراحل انتخاب رشته اینترنتی به آنها داده نخواهد شد.
 
داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 شرکت نکرده و متقاضی پذیرش بدون آزمون هستند ابتدا باید با پرداخت هزینه مربوط برای هر یک از گروه‌های آزمایشی به مبلغ 18 هزار تومان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نامی نسبت به درج کدرشته محل‌های انتخابی براساس اولویت و علاقه‌مندی در فرم انتخاب رشته اقدام و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی خود را از سیستم دریافت کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------