انتخاب رشته آزمون سراسری به هیچ وجه برای بار دوم تمدید نمی شود/ فرصت داوطلبان برای ویرایش اطلاعات



  اخباردانشگاه ,خبرهای   دانشگاه  , کنکور

 مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95 یک بار تمدید شده و این مهلت به هیچ وجه برای بار دوم تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی درگفت و گو با میزان گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95 وثبت کد رشته محل های انتخابی در نرم افزار انتخاب رشته تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 مرداد 95 تمدید شده است.

وی افزود: مهلت ثبت نام به هیچ وجه برای بار دوم تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان موظف هستند در این مدت باقی مانده ثبت کد رشته محل های خود را نهایی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به فراهم شدن شرایط ویرایش کد رشته محل های ثبت شده از سوی داوطلبان اظهار کرد: اگر داوطلبی پیش از انتشار اصلاحیه های برخی از دانشگاه ها نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده اکنون این شرایط برای او فراهم است تا بتواند کد رشته محل های انتخابی خود را ویرایش کند.

توکلی با ارائه آماری از تعداد انتخاب رشته های نهایی شده در سامانه سازمان سنجش کشور خاطر نشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 28 مرداد تعداد 181هزار و 329 داوطلب نسبت به انتخاب کد رشته محل های با آزمون اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: 23هزار و 258 داطلب نیز برای شرکت در رشته های بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) اعلام آمادگی کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه توصیه به داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری سال 95 تصریح کرد: توصیه ما به داوطلبان این است هر چه سریع تر انتخاب رشته خود را نهایی کرده و ثبت آن را به ساعات پایانی روز 31 مرداد موکول نکنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------