آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی از امروز



  اخبار دانشگاه   ,خبرهای   دانشگاه  ,دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز (سه‌شنبه) چهارم تا نوزدهم آبان‌ماه جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام کنند.

 دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 95- 96 امروز سه‌شنبه چهارم آبان‌ماه بر روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه دهم آبان‌ماه منتشر می‌شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام نموده یا ننموده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم و با مراجعه به مراکز واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته‌هایی که دانشجو پذیرش می‌کند اطلاع حاصل نماید.

 

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه‌ای که امروز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و با توجه به موارد مربوطه از امروز 4 آبان تا 19 آبان‌ به مراکز و واحدهای آموزش محل پذیرش رشته‌های مورد تقاضا مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: هر داوطلب مجاز است یکی از کدرشته‌محل‌های مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور مشخص شده، انتخاب کند. این دفترچه همزمان با انتشار اطلاعیه امروز سه‌شنبه چهارم آبان‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که تاکید می‌شود هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل در یک گروه آموزشی و یک مرکز یا واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد. بدیهی است در صورت احراز مشخصات افراد در دو کدرشته‌محل و دو مرکز آموزشی اطلاعات ثبت‌نامی داوطلب در واحد دوم حذف خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------