ثبت نام آزمون ارشد تمدید شد



  اخباردانشگاه ,خبرهای دانشگاه ,سازمان سنجش

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد تا آخر وقت روز شنبه 11 دی ماه خبرداد .

 دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌ودومین المپیاد علمی که از روز چهارشنبه اول دی‌ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود ساعت 24 امروز سه‌شنبه 7 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 اقدام ننموده‌اند اکیداً توصیه می‌شود در این مدت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان امروز سه‌شنبه 7 دی‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و با مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشرشده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

 

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام نمایند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی می‌شوند. همچنین داوطلبانی که قبلا در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام نموده‌اند ضرورت دارد حداکثر تا پایان امروز سه‌شنبه 7 دی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مجدداً ثبت‌نام کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنها در سایت دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده تاکنون  200 هزار و 100 داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ثبت‌نام نموده‌اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------