مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید نمی شود/زمان آغاز بررسی سوابق علمی



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93


اخبار دانشگاه - رئیس سازمان سنجش :
مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید نمی شود/ آغاز بررسی سوابق علمی از 25 اردیبهشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام برنامه زمانی برای معرفی مجازین به مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93 گفت: به دلیل فشردگی برنامه زمان بندی مهلت انتخاب رشته تمدید نمی شود و معرفی داوطلبان به دانشگاه ها از 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با مهر افزود: مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال 93 امروز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 93 پایان می یابد و مهلت انتخاب رشته به دلیل فشردگی برنامه زمان بندی تمدید نمی شود.

وی افزود: برنامه زمان بندی به گونه ای است که برنامه بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه داوطلبان آزمون که معرفی شده اند از 25 اردیبهشت ماه آغاز می شود. البته با توجه به اصلاحیه دفترچه برای اطلاع همه داوطلبان مجاز به آنها پیامک زده شده است که در صورت نیاز به نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

خدایی خاطرنشان کرد: دانشگاه ها به مدت  37 روز کاری برنامه زمان بندی برای بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه دارند. البته به گونه ای برنامه ریزی شده است که دانشگاه ها فرجه زمانی 10 روزه و 20 روزه برای افراد در نظر می گیرند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه ابلاغی برای مرحله دوم دانشگاهها باید تا 15 مرداد ماه نتایج را به سازمان سنجش معرفی کنند.

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون دکتری 93 در 10 شهریورماه گفت: در حال حاضر 49 هزار 350 نفر مجاز شده اند که انتظار داریم بیش از نیمی از آنها برای بررسی سوابق علمی پژوهشی و آموزشی معرفی شوند.
اخبار دانشگاه - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------