فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان نیمه‌متمرکز دانشگاه‌ها امروز اعلام می‌شود



  اخبار دانشگاه  ,خبرهای  دانشگاه ,سازمان سنجش

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون سراسری امروز اعلام می‌شود، گفت: داوطلبان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (یازدهم و دوازدهم بهمن‌ماه) فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده فهرست اسامی تعداد پنج هزار و 155 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه‌متمرکز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی دوره کاردانی آموزش پزشکی آزمون سراسری 95 از ساعت 20 امروز، چهارشنبه 6 بهمن‌ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تمام پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در بند الف اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، برای ثبت‌نام در یکی از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مقارن با یازدهم و دوازدهم بهمن به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

 

دکتر توکلی تاکید کرد: بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به محل قبولی به منزله انصراف از تحصیل محسوب می‌شود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمام پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه مراجعه برای ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. بدیهی است در صورتی که برنامه زمانی خاصی از سوی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی پذیرفته‌شدگان ذی‌ربط برای ثبت‌نام اعلام نشده باشد، داوطلبان باید در یکی از روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه (یازدهم و دوازدهم بهمن) برای ثبت‌نام به این مراکز مراجعه کنند.

 

به گفته وی، با توجه به اینکه اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز و نیمه‌متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 95 در روز دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه جاری اعلام شده است، فهرست قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی غیرمتمرکز سراسری 95 نیز امروز ششم بهمن‌ماه اعلام می‌شود.

 

دکتر توکلی افزود: داوطلبانی که در هر دو مرحله فوق قبول شده و مجاز باشند، در صورت تمایل و به دلخواه خود در یکی از دو رشته قبولی موردنظر ثبت‌نام و ادامه تحصیل کنند. بدیهی است ثبت‌نام در هر یک از کدرشته‌های قبولی به منزله انصراف از کدرشته دیگر خواهد بود و ادامه تحصیل آن فرد در آن رشته امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به تمام داوطلبان متقاضی رشته‌های تحصیلی غیرمتمرکز آزمون سراسری 95 اکیداً توصیه می‌شود نسبت به مطالعه مندرجات بندهای 2، 3 و 4 قسمت مهم و قابل توجه اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته، به طور دقیق اقدام کنند.

 

دکتر توکلی در پایان یادآور شد: ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف نیمه‌متمرکز آزمون 95 جمعاً شش هزار و 765 نفر و تعداد متقاضیان برای شرکت در پذیرش رشته‌های مذکور 31 هزار و 465 نفر است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------