جاسبی: اميدواريم مجبور به افزايش شهريه دانشجويان نشويم



 

 

 

شهریه دانشگاه

 

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری كرد كه با توجه به اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها، مشكلی در ثابت نگه داشتن شهریه دانشجویان این دانشگاه برای سال آینده(1390) به وجود نیاید.

به گزارش ایرنا، 'عبدالله جاسبی' روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درمورد تاثیر قانون هدفمندی یارانه ها بر افزایش شهریه دانشجویان به خبرنگاران گفت: در حال حاضر نمی توانیم در این مورد بحث كنیم، اما امیدواریم مجبور به افزایش شهریه دانشجویان نشویم.

وی افزود: در زمینه هدفمند كردن یارانه ها به معاونان عمرانی دانشگاه ها توصیه كرده ایم كه كاری كنند كه این طرح با موفقیت و بدون كمترین عوارض، انجام شود تا ناچار نباشیم كه هزینه هایی را به دانشجویان تحمیل كنیم.

جاسبی تصریح كرد كه بیشترین تاكید ما در بحث های عمرانی، بر روی هوشمند كردن ساختمان های آموزشی، خوابگاهی، اداری و رفاهی است تا با استفاده از سیستم های نوین، در مصرف انر‍ژی صرفه جویی شود.

به گفته وی، واحدها و مراكز مختلف دانشگاه آزاد می توانند از تجربیات واحد علوم و تحقیقات در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، بهره ببرند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، میزان ساخت و سازهای جدید در دانشگاه آزاد را به طور میانگین، یك میلیون متر مربع در سال، ذكر كرد.

جاسبی از پاسخ به سووال خبرنگاران درمورد وضعیت اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، خودداری كرد.

ساختمان چندمنظوره و مجموعه استخر مجتمع ورزشی فتح دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با مساحت شش هزار و 50 متر مربع و اعتباری نزدیك به 70 میلیارد ریال، روز چهارشنبه با حضور رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، به بهره برداری رسید...../تحلیل:ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------