آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از 11 خرداد/ظرفیت نهایی پذیرش



مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

آغاز مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد از 11 خرداد/ظرفیت نهایی پذیرش

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اعلام زمان مصاحبه 17 رشته آزمون دکتری، گفت: 2000 نفر در دوره با آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد پذیرفته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی در نشست خبری با اشاره به شرکت 65 هزار داوطلب در آزمون دکتری با آزمون دانشگاه آزاد، اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در دوره با آزمون 2000 نفر و در دوره بدون آزمون 400 نفر است.

وی افزود: امروز زمان مصاحبه رشته‌های مهندسی پزشکی (بیومکانیک)، مهندسی پزشکی ( بیوالکتریک)، مهندسی پزشکی (بیو مواد) و مهندسی متالوژی و مواد بر روی سایت www.azmoon.net اعلام می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص رشته‌هایی که زمان مصاحبه آنها اعلام شده است، گفت: در حال حاضر زمان مصاحبه رشته‌های زبان و ادبیات عرب مدیریت محیط زیست (مدیریت محیط زیست)، مدیریت محیط زیست (حقوق محیط زیست)، فیزیک، ژئو فیزیک، هواشناسی، آمار، مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک طراحی جامدات، مهندسی مکانیک تبدیل انرژی، مهندسی هوا فضا، مهندسی سیستم‌های انرژی و محیط زیست بر روی سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net اعلام شده و داوطلبان می‌توانند از زمان مصاحبه خود اطلاع کسب کنند.

اقبالی با اشاره به آغاز زمان مصاحبه متقاضیان دکتری تخصصی از 11 خرداد ماه، گفت: مصاحبه داوطلبان تاا پایان مردادماه ادامه دارد، بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود که در زمانی که برای مصاحبه آنها تعیین خواهد شد به محل‌های مورد نظر مراجعه کنند.

وی در خصوص مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری تخصصی، گفت :برای متقاضیان با آزمون همه سوابق علمی و تحقیقاتی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف مورد نیاز است که هر داوطلب باید آن را به همراه داشته باشد، همچنین ریز نمرات و پایان‌نامه کارشناسی ارشد جزو مدارک مورد نیاز برای روز مصاحبه است.

اقبالی درخصوص مدارک موردنیاز متقاضیان بدون آزمون، گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید سوابق علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه‌های مرتبط با رشته خود به همراه داشته باشند، همچنین اصل مدرک کارشناسی ارشد، ریز نمرات، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، گواهینامه رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز رتبه) نیز از مدارک مورد نیاز است.

وی افزود: متقاضیان بدون آزمون باید علاوه بر مدارک ذکر شده تصویر اول صفحه شناسنامه، پیوست شماره سه صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را نیز به همراه داشته باشند .

اقبالی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند از طریق سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------