آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های ترمی علمی کاربردی از 4 تیر



ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های ترمی علمی کاربردی

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های ترمی علمی کاربردی از 4 تیر

معاون سنجش و آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی علمی کاربردی از روز سه‌شنبه چهارم تیر ماه آغاز می‌شود.

دکتر علی صدر معاون سنجش و آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر، اظهارکرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته علمی کاربردی از چهارم تا دهم تیرماه 1392 می‌توانند، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با دردست داشتن مدارک خود شامل تصویر صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه، مهر و امضای رییس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن، اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلاتشان صادر نشده است، 6 قطعه عکس 4×3 به محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره 3 دفترچه راهنمای پذیرش برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

صدر تصریح کرد: برای رشته‌های نیمه متمرکز که نیاز به مصاحبه و آزمون عملی دارند باید از 4 تا 10 تیرماه با در دست داشتن مدارک فوق الذکر به مرکز ذیربط مراجعه کنند./ایسنا

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------