دفترچه‌های رنگی سوالات در انتظار کنکوری‌های 92



کنکور92,دفترچه سوالات کنکور با رنگ‌های مختلف

دفترچه‌های رنگی سوالات در انتظار کنکوری‌های 92

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام توزیع بسته‌های رنگی مختلف دفترچه سوالات در میان داوطلبان کنکور92، گفت‌: بسته‌های دفترچه سوالات کنکور با رنگ‌های مختلف و بر اساس گروه آزمایشی در میان داوطلبان توزیع می‌شود.

حسین توکلی درایسنا، با بیان اینکه دفترچه‌ سوالات و پاسخنامه گروه‌های آزمایشی پنجگانه در بسته‌های رنگی نایلونی متفاوت بسته‌بندی شده‌اند، اظهارکرد: دفترچه‌های آزمایشی گروه آزمایشی ریاضی و فنی در بسته‌های سبز، هنر در بسته‌های صورتی، علوم تجربی در بسته‌های آبی، زبان‌ در بسته‌های نارنجی و علوم انسانی در بسته‌های قرمز رنگ بسته‌بندی شده‌اند.

وی با بیان اینکه دفترچه‌های عمومی و اختصاصی به همراه پاسخنامه به صورت شخصی سازی شده برای هر داوطلب در بسته نایلونی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این بسته‌ها پلمپ شده است و اگر در بسته‌ای باز باشد مخازن حق قبول کردن آن را ندارند.

توکلی با اشاره به شخصی سازی دفترچه‌های عمومی و اختصاصی در آزمون سراسری، گفت: در هر دفترچه کلیه مشخصات داوطلبی اعم از نام و نام خانوادگی، عکس، شماره داوطلبی و محل حوزه برگزاری درج شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه شخصی سازی و تنوع سوالات در کلیه گروه‌های آزمایشی اجرا شده است، اظهارکرد: تنوع دفترچه‌ها موجب ارتقای امنیت و جلوگیری از هرگونه تخلف در آزمون می‌شود./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------