نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور



دانشگاه پیام نور,سیستم گلستان

نحوه ارائه ترم تابستانه دانشگاه پیام‌نور

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، گفت: مسئولیت رعایت در پیش‌نیاز دروس به عهده دانشجو است و حذف و اضافه در نیمسال تابستان امکان‌پذیر نیست.

محمود شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برای ترم تابستانه، تصریح کرد: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 29 تیر تا هشتم مردادماه از طریق سیستم جامع خدمات آموزشی (سیستم گلستان) مطابق برنامه زمان‎‌بندی انجام می‌پذیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دروس قابل ارایه در دوره تابستان دانشگاه پیام‌نور هشت واحد درسی است، اظهارکرد: امتحانات نیمسال تابستان در پنج نوبت در هر روز برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند فقط دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان است، اخذ کنند.

رییس دانشگاه پیام‌نور خرم‌دره با اشاره به وضعیت دانشجویان واجد شرایط معرفی به استاد، گفت: دانشجویانی که واجد شرایط معرفی به استاد هستند (به استثنای دروس عملی) می‎توانند درس مورد نظر را از طریق مراجعه حضوری به آموزش مرکز و تکمیل فرم مربوطه انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانه، خاطرنشان کرد: کارت آزمون از 22 مرداد تا 10 شهریورماه از طریق سیستم جامع آموزشی قابل دریافت است و دانشجویان می‌توانند در این فاصله زمانی نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه از این سیستم اقدام کنند، همچنین امتحانات نیز در روزهای دوم تا دهم شهریورماه برگزار می‌شود./ایسنا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------