قطار 4 مرد دولت دهم به دانشگاه رسید/ برنامه کلاسی وزرای احمدی نژاد در دانشگاه



احمدی نژاد,تدریس احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت

قطار 4 مرد دولت دهم به دانشگاه رسید/ برنامه کلاسی وزرای احمدی نژاد در دانشگاه

احمدی نژاد به همراه سه تن از وزرایش هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت هستند که این ترم در این دانشگاه، تدریس می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران دانشجو - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالرضا شیخ الاسلامی - وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مهدی غضنفری - وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه محمود احمدی نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت به شمار می آیند که هر چهار نفرشان بعد از پایان کارشان در دولت دهم، سال تحصیلی جدید را در دانشگاه علم و صنعت می گذرانند.

پیگیریهای خبرنگار مهر نشان می دهد که محمود احمدی نژاد بر اساس برنامه زمانی اعلام شده روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 10 تا 12 ایمنی در ترافیک را برای مقاطع ارشد و دکتری باید تدریس کند اما وی این درس را به طور مشترک با یک استاد دیگر انتخاب کرده و ممکن است خودش در کلاس درس حاضر نشود.

از درسی که کامران دانشجو در ترم جدید به دانشجویانش می دهد، اطلاعاتی در دست نیست اما وی در نیمسال گذشته روش عکس و محدود یک را درس می داد.

کامران دانشجو روزهای دوشنبه بین ساعات 4 تا 7 عصر در دانشگاه علم و صنعت به تدریس دانشجویان دکتری می پردازد.

عبدالرضا شیخ الاسلام که در دولت دهم توسط مجلس از سمت وزارت کار برکنار شد، روزهای دوشنبه ساعت 8 تا 10 صبح و چهارشنبه 3 تا 5 عصر را به دانشجویان ارشد و دکتری درس می دهد.

شیخ الاسلام در مقطع ارشد حمل و نقل هوایی و تحقیق در عملیات و در مقطع دکتری ترابری هوایی را درس می دهد.

اطلاعاتی از مواد درسی غضنفری در دست نیست، وی این ترم را روزهای سه شنبه ساعت 8 تا 10 صبح در دانشگاه علم و صنعت به تدریس دانشجویان دکتری می پردازد.

به گزارش مهر، احمدی نژاد و شیخ الاسلامی در دانشکده مهندسی عمران، دانشجو در دانشکده مهندسی مکانیک و غضنفری در دانشکده مهندسی صنایع تدریس می کنند.

حمید بهبهانی - وزیر سابق راه و شهرسازی، حسن زیاری - رئیس دانشگاه پیام نور، علیرضا علی احمدی - رئیس اسبق دانشگاه پیام نور و وزیر اسبق آموزش و پرورش، عباس طائب - مشاور کامران دانشجو در وزارت علوم و محمد سلیمانی نیز عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت هستند.
مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------