پذیرش 3000 نفر در دکتری 91 آزاد/ زمان اعلام اسامی مدعوین به مصاحبه



پذیرش 3000 نفر در دکتری 91 آزاد/ زمان اعلام اسامی مدعوین به مصاحبه

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، پیش بینی می شود که در کنکور دکتری 91 این دانشگاه نزدیک به 3000 داوطلب بدون آزمون و با آزمون این مقطع پذیرفته شوند.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز مرحله اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری 91 از هفته آینده، اظهار داشت: پیش بینی می شود پذیرفته شدگان برای شرکت در مرحله مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، از هفته دوم تیرماه بر اساس نمره کتبی و به تدریج به مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی درباره فرایند این نمره کتبی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان به مصاحبه گفت: نمره کتبی بعد از استخراج به ترتیب بدون نام و مشخصات فردی مرتب و لیستی حاوی دانشگاه محل دانش آموخته شدن، نمره کتبی و مشخصات علمی داوطلب در اختیار گروه قرار داده می شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گروه هم به فراخور ظرفیتی که در رشته های دکتری وجود دارد افراد را برای مصاحبه دعوت می کند، بعد از دریافت نمره مصاحبه با نمره کتبی معدل گیری می شود و در نهایت به مرور نتایج نهایی دکتری آماده خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تا پیش از پایان شهریورماه سال جاری نتایج نهایی تمام رشته های دکتری 91 دانشگاه آزاد اعلام می شود، به این نکته نیز اشاره کرد که امسال استرداد اوراق تصحیح شده و فرایند پذیرش به نسبت سال قبل حدود دو تا سه هفته در وضعیت بهتری قرار دارد و این فرایند در مقایسه با سال گذشته سریعتر در حال انجام است.

سجادی جاغرق درباره ظرفیت پذیرش در دکتری تاکید کرد: ظرفیت پذیرش فعلاً به فراخور افزایش رشته های تحصیلی صورت می گیرد و هنوز آمار قطعی نداریم هرچند پیش بینی می شود نزدیک به 3 هزار متقاضی با آزمون و بدون آزمون پذیرفته شوند./مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------