فرهاد رهبر برکنار شد/ رییس جدید دانشگاه تهران توسط وزیر علوم منصوب شد



اخبار,برکناری فرهاد رهبر,رحیمیان

 

اخبار دانشگاه - با عزل فرهاد رهبر؛رحیمیان رییس دانشگاه تهران شد

بعد از عزل فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه تهران ،رییس جدید این دانشگاه توسط وزیر علوم منصوب شد.

به گزارش روزنو،فرهاد رهبر ،دوشنبه از سوی وزیر علوم از ریاست دانشگاه تهران عزل شد و دکتر محمد رحیمیان به عنوان رییس جدید دانشگاه تهران منصوب شد.

دكتر محمد رحيميان در سال 1331 در شهرضا بدنيا آمد.در سال 1356، به اخذ درجة فوق ليسانس مهندسي راه و ساختمان از دانشكدة فني دانشگاه تهران نائل آمد. پس از آن به كشور فرانسه عزيمت كرد.

 

سال 1357 موفق به اخذ درجة DEA از مدرسة پل و راه فرانسه گرديد. در سال 1360 درجة دكتري خود را در مهندسي راه و ساختمان با گرايش مكانيك ساختمان از مدرسه پل و راه فرانسه دريافت كرد.

 

در سال 1360 درجة دكتري خود را در مهندسي راه و ساختمان با گرايش مكانيك ساختمان از مدرسه پل و راه فرانسه دريافت كرد.

 

نامبرده هم اكنون عضو هيئت علمي و استاد دانشكده فني تهران مي باشد.

مشاغل و سمتهاي مورد تصدي : دكتر محمد رحيميان عضو هيئت علمي و استاد دانشكده فني تهران مي باشد.از سوابق اجرايي دكتر رحيميان در دانشگاه تهران مي توان رياست دانشگاه، رياست دانشكدة فني، معاونت پژوهشي دانشگاه و مديري گروه مهندسي عمران را نام برد. وي هم اكنون معاون پژوهشي دانشگاه تهران ميباشد.

 

فعاليتهاي آموزشي : محمد رحيميان پس از بازگشت به ايران در سال 1364 به دانشگاه تهران وارد شد و در دانشكدة فني مشغول به تدريس گرديد. وي تاكنون دروسي همچون تحليل سازه ها (1) و (2) ، محاسبات ماتريس ساختمانها و تئوري ارتجاعي را تدريس نموده است

 

چگونگي عرضه آثار : دكتر رحيميان 5 كتاب با همكاري ديگران تأليف و ترجمه نموده است. نيز مسئوليت هدايت بيش از 20 پايان نامة دانشجويي را به عهده داشته و دارد. وي تاكنون 24 مقاله و گزارش علمي در نشريات خارجي و داخلي ارائه داده است.

اخبار دانشگاه - روز نو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------