ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور از 14 مهرماه/جزئیات مدارک مورد نیاز



اخبار,ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور

اخبار دانشگاه - شرط مهم نام نویسی اعلام شد؛
ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور از 14 مهرماه/جزئیات مدارک مورد نیاز

فرایند ثبت نام از پذیرفته شدگان نوبت چهاردهم دوره فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد از 14 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبانی که در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شدند می توانند با در دست داشتن مدارکی از جمله اصل و تصوير صفحات شناسنامه. (دو سري)، اصل و تصوير كارت ملي، 6 قطعه عكس 4*3 جديد تمام رخ با زمينه روشن تهيه شده در سالجاري و پشت نويسي شده، اصل و تصوير مدرك تحصيلي كارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد، از 14 مهرماه به مراکز پذیرفته شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

پذيرفته‌شدگاني كه به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) نیستند، لازم است اصل گواهي دانش‌آموختگي تاييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارشناسي (ليسانس) را ارائه کنند كه در آن عبارت زير قيد شده باشد :

«اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و یا شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌باشد.»

بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، طلاب و فضلاء حوزه علميه كه بر اساس مدارك صادر شده توسط مديريت حوزه علميه قم يا مشهد دوره سطح دو را با موفقيت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدرك كارشناسي مي‌توانند در رشته‌هاي علوم انساني اين دوره تحصيل کنند.

پذيرفته‌شدگان لازم است براي اطلاع دقيق از تاريخ و چگونگي ثبت‌نام خود به سايت دانشگاه پيام‌نور به نشاني http://pnu/ac.ir مراجعه کنند.

كارنامه تمام داوطلبان شركت كننده در اين آزمون از 10 مهرماه بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org  قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، نتایج فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، چهارشنبه 9 مهرماه اعلام شد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان کم بضاعت می توانند با پرداخت 50 درصد شهریه ثابت نسبت به ثبت نام، انتخاب واحد و ورود به کلاس درس اقدام کنند؛ مهلت پرداخت مابقی شهریه تا پایان ترم جدید اعلام شده است.
اخبار دانشگاه - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------