تمدید ثبت نام بن دانشجویی نمایشگاه کتاب



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امکان ثبت نام بن کارت های دانشجویی تا زمان آغاز به کار این نمایشگاه خبر داد.

یکنام حسین پور اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام بن کارت های دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان تا شروع نمایشگاه می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت : از ساعات ابتدایی روز پنچشنبه کار ثبت نام بن کارت ها به شکل آزاد انجام می شود ، هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و دانشجویان می توانند تا پایان ظرفیت بن کارت ها اقدام به ثبت نام کنند.

براساس گزارش ستاد بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، وی ادامه داد: زمان ثبت نام بن کارت های دانشجویی به پایان رسیده اما از آنجایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه مشخصی را برای دانشجویان در نظر گرفته و قصد ندارد این بودجه را برگرداند، به همین دلیل دانشجویان از هر شهر و استانی تا شروع نمایشگاه می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار نمایشگاه کتاب تهران گفت: دانشجویان توجه داشته باشند که ظرفیت بن کارت ها محدود است و در صورتی که به مرز 250 هزار دانشجو برسد، کار ثبت نام متوقف خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از چهارشنبه 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اخبار دانشگاه - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------