جزئیات آزمون عملی رشته‌های نیمه‌متمرکز کنکور سراسری اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جزئیات آزمون عملی رشته‌های تحصيلی نيمه‌متمركز علوم ورزشی و مربيگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت بدني پرديس‌های دانشگاه فرهنگيان و موسيقی نظامی در آزمون سراسري اعلام شد.

به گزارش فارس، نحوه توزیع کارت، تعیین زمان و مکان برگزاری آزمون عملی رشته‌های‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی در آزمون سراسری سال 1397 اعلام شد.

 

برای حضور داوطلبان در این آزمون، به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی الزامی است.

 

با توجه به اینکه معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز نیازی به انتخاب رشته مجدد نداشته و براساس اولویت‌بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد، لذا چنانچه قبلاً در رشته متمرکز پذیرفته ‌شده باشند، در صورتی که برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاینه یا آزمون عملی رشته‌ نیمه‌متمرکز اعلام شده‌، مراجعه ‌کرده و در نهایت به عنوان پذیرفته‌شده ‌نهایی‌ هر یک از رشته‌های تحصیلی‌ نیمه‌‌متمرکز اعلام‌ قبولی شوند، مطابق ضوابط قبولی‌ قبلی آنان‌ در رشته‌ متمرکز لغو می‌گردد و منحصراً می‌بایست در رشته قبولی نیمه‌متمرکز ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند، بدیهی است  امکان بازگشت و ادامه تحصیل این قبیل از پذیرفته‌شدگان در رشته قبولی متمرکز میسر نیست.

 

آزمون‌ عملی رشته‌‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی قابل تمدید، تکرار یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ داوطلبی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

 

کارت شرکت در آزمون عملی رشته‌‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و موسیقی نظامی در حوزه‌های برگزاری آزمون عملی تحویل داوطلبان خواهد شد.

 

داوطلبان معرفی شده رشته‌‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی و مربیگری ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لازم‌ است‌ با همراه داشتن لباس‌ و کفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روزهای تعیین‌ شده‌ در حوزه برگزاری حضور یابند. 

 

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز علوم ورزشی، مربیگری ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تستهای آزمون‌ عملی‌ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند. 

 

با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای داوطلبان نیست.

 

تمام معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی، می‌بایستی طبق اطلاعیه‌ای که درخصوص معرفی‌شدگان رشته­‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1397 در روز سه‌شنبه مورخ ۶ آذرماه توسط این سازمان اعلام می­‌شود.

 

برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد شرکت کنند.

 

در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌‌شود، به عبارتی تمام داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان در بهمن ماه انجام می‌‌شود، باشند.

 

معرفی شدگان رشته‌های‌ نیمه‌متمرکز دوره روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش در صورتی که در آزمون عملی شرکت کرده و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی در دوره فوق قرار بگیرند، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398 را نخواهند داشت.

 

داوطلبانی که در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های فوق‌الذکر بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نکرده‌اند، درصورت تمایل برای شرکت در آزمون عملی می‌توانند جهت بررسی وضعیت خود با به همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون و به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری، مراجعه کنند.

 

آزمون عملی ‌برای معرفی‌شدگان‌ خانم در روز پنجشنبه اول آذرماه و برای آقایان در روز جمعه  دوم آذرماه برگزار می‌شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------