نتایج نهایی کنکور فردا اعلام می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی کنکور 96 فردا شنبه، 25 شهریور ماه جاری خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری 96 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی قبل فردا شنبه، 25 شهریور ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد:‌ کارنامه نهایی گزینش تمام داوطلبان دارای شرایط انتخاب رشته‌ در کنکور سراسری در روز سه شنبه، 28 شهریور ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد.

 

دکتر توکلی تاکید کرد:‌ تمام پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه‌ای همراه با فهرست اسامی آنان بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد) ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: در صورتی که دانشگاه یا موسسه آموزش عالی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است بر اساس جدول شماره دو مندرج در اطلاعیه منتشر شده که همراه اسامی آنان بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است، برای ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند. لذا در این صورت پذیرفته‌شدگان باید بر اساس مندرجات جدول شماره دو اطلاعیه و بر اساس نام و نام خانوادگی برای ثبت نام اقدام کنند.

 

دکتر توکلی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان از روز سه‌شنبه، 28 شهریور ماه سال 96 از حرف الف تا پایان حرف چ، در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 96 از حرف ح تا پایان حرف س، روز شنبه اول مهرماه از حرف ش تا پایان حرف ک و در روز یکشنبه دوم مهرماه نیز از حرف گ تا پایان حرف ی صورت می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------