سازمان سنجش آزمون رایگان برای دانشگاه آزاد برگزار نمی‌کند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

توضیحات سجادی جاغرق درباره دریافت هزینه آزمون کاردانی به کارشناسی

سازمان سنجش آزمون رایگان برای دانشگاه آزاد برگزار نمی‌کند

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: سازمان سنجش هیچ آزمونی را برای دانشگاه آزاد رایگان برگزار نمی‌کند و دانشگاه آزاد بایستی بابت هر داوطلب که علاقه‌مندی دانشگاه آزاد را اعلام می‌کند، به سازمان سنجش هزینه بپردازد.

عبدالله سجادی جاغرق رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره چرایی دریافت هزینه دانشگاه آزاد از داوطلبان کنکور تجمیع شده کاردانی به کارشناسی، با بیان اینکه ‌سازمان سنجش برای دانشگاه آزاد هیچ آزمونی را رایگان برگزار نمی‌کند، گفت: دانشگاه آزاد باید برای برگزاری هر آزمون همچون آزمون تجمیع شده کاردانی به کارشناسی به سازمان سنجش هزینه پرداخت ‌کند.

به گفته وی تجمیع آزمون کاردانی به کارشناسی تنها برای رفاه داوطلبان بوده است و مرکز آزمون بابت هر داوطلبی که علاقمندی دانشگاه آزاد را اعلام می‌کند، به سازمان سنجش هزینه می‌پردازد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: مرکز آزمون گزینش دانشجو را با توجه به نمرات خامی که از سازمان سنجش دریافت می‌کند، انجام می‌دهد؛ علاوه بر این ایجاد سایت و انتخاب رشته داوطلبان، اعلام نتیجه و تکمیل ظرفیت توسط مرکز آزمون صورت می‌گیرد.

سجادی جاغرق با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد هزینه برگزاری هر آزمون را به سازمان سنجش پرداخت می‌کند، گفت: بنابراین با تجمیع آزمون تغییری صورت نگرفته است که دانشگاه آزاد هزینه‌ای دریافت نکند./فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------