آغاز ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 18 شهریور



آغاز ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از 18 شهریور

 فارس: تقویم دانشگاهی سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ برای تمامی مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اعلام شد براساس آن ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از 18 شهریورماه آغاز می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 عبدالله معتمدی، معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور طی نامه‌ای، آخرین تغییرات تقویم دانشگاهی سال تحصیلی 92-1391 برای تمام دوره‌های تحصیلی این دانشگاه اعم از  کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی (سنتی و طرح تجمیع)، کارشناسی ارشد و دکتری را منتشر کرد.

بر این اساس در نیمسال اول سال تحصیلی 91-92 برای ترم پاییز، ارائه درخواست دانشجو و ثبت تغییر رشته، تغییر گرایش و انتقال از اول مرداد سال جاری تا 16شهریور، ثبت دروس معادل سازی شده از اول شهریور تا 15 شهریور، ارائه درخواست مهمان (دائم و موقت) شدن دانشجویان و تایید توسط مرکز مبدا و مقصد از تاریخ اول مرداد 91 شروع و در تاریخ 21 شهریور به پایان می‌رسد.

همچنین ثبت‌نام و انتخاب واحد از 18 شهریور آغاز شده و تا 28 شهریور به پایان می‌رسد. زمان درخواست وام نیز از زمان شروع ثبت‌نام تا پایان ثبت‌نام است.

زمان پرداخت شهریه در زمان ثبت‌نام انجام می‌گیرد و ثبت‌نام و انتخاب واحد ورودی‌های جدید کارشناسی و کارشناسی ارشد رسمی از اول مهر آغاز شده و تا 7 مهر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، زمان حذف و اضافه از 22 مهرماه سال جاری شروع و در تاریخ 29 مهرماه سال جاری به پایان می‌رسد.حذف اضطراری نیز از 18 آذر آغاز شده و تا 24 آذر به اتمام می‌رسد.

بنابراین گزارش، تعیین مرکز محل آزمون مقطع کارشناسی ارشداز 20 تا 30 آذر انجام می‌شود.

دریافت زمان کارت آزمون توسط دانشجو از 5 دی تا 9 بهمن و زمان انتخاب و ثبت نمره تکدرس کارشناسی از 9 تا 14 دی تعیین شده است.

امتحانات نیمسال اول تحصیلی نیز از 16 دی آغاز شده و و در تاریخ 9 بهمن به پایان می‌رسد. زمان امتحانات دکتری نیز در تاریخ اول بهمن شروع و در تاریخ 20 بهمن به اتمام می‌رسد. بر همین اساس، 14 بهمن تاریخ پایان اعلام نمرات چهارگزینه‌ای انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، حداکثر زمان ارائه جواب نسبت به تجدیدنظرها توسط بانک سوال در تاریخ 26 بهمن انجام می‌شود./فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------