انتشار بسته ويژه «انتخاب رشته كنكور» از امروز



در آستانه اعلام نتايج اوليه كنكور

انتشار بسته ويژه «انتخاب رشته كنكور» از امروز

بسته ويژه انتخاب رشته كنكور شامل نرم افزار راهنماي انتخاب رشته مجازي، ويژه نامه انتخاب رشته كنكور91 و كتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آينده» از امروز منتشر مي‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نرم افزار راهنماي انتخاب رشته مجازي بر اساس اطلاعات آزمون سراسري سال 1390 طراحي و پياده سازي شده است. اين نرم افزار مي‌تواند وضعيت داوطلب آزمون سال 1391 را با داوطلب مشابه در سال 1390 مقايسه و شانس قبولي را به وي ارائه دهد.

همچنين امكان جستجوهاي مختلف در نرم افزار تعبيه شده كه به داوطلبان كمك مي‌كند تصويري از وضعيت پذيرش در رشته هاي مختلف به دست آورند.

اين نرم افزار 2 روز پس از اعلام نتايج اوليه آزمون سراسري سال 1391 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org براي داوطلبان علاقمند قابل استفاده خواهد بود.

ويژه نامه انتخاب رشته كنكور91

به گزارش ايسنا، ويژه‌نامه انتخاب رشته سال 1391 از امروز 9مرداد ماه از طريق روزنامه فروشي‌هاي سراسر كشور عرضه مي‌شود. اين ويژه‌نامه شامل مطالب مفيدي در خصوص راهنماي انتخاب رشته مجازي، روشهای گزینش دانشجو، دورههای تحصیلی در آزمون سراسری، سهميه بندي، گزينش بومي، ضوابط انتخاب رشته، راهنماي انتخاب رشته اينترنتي، نحوه استفاده از اطلاعات كارنامه و ... خواهد بود كه مي تواند داوطلبان را در فرايند انتخاب رشته كمك كند.

كتاب «انتخاب رشته؛ انتخاب آينده»

ويرايش جديد كتاب "انتخاب رشته؛ انتخاب آينده" داراي هفت فصل است كه به صورت مفصل موضوع انتخاب رشته و عوامل اثرگذار بر آن را مورد بحث قرار داده است. ويرايش جديد كتاب تغييرات زيادي را در فصل‌هاي چهارم و ششم داشته است. محتواي كتاب طوري تدوين شده كه بتواند مكمل مطالب ويژه‌نامه و انتخاب رشته مجازي باشد.

گفتني است، اين كتاب از امروز در تهران و كرج و از 10 مرداد در ساير استان‌ها و از طريق مشخص شده در سايت سازمان سنجش به نشاني www. sanjesh.org در سطح كشور پخش خواهد شد.

به گزارش ايسنا نتايج اوليه كنكور 15 مرداد اعلام خواهد شد و طي ان مجازين به انتخاب رشته بايد از 17 تا 23 مرداد با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش به نشاني www. sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته اقدام كنند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------