هشدار دانشگاه پيام نور به داوطلبان فراگير/تغییر تاريخ امتحانات ترم تابستان پیام نور



تقويم آزمون‌هاي فراگير پيام نور

هشدار دانشگاه پيام نور به داوطلبان فراگير

رييس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پيام نور از آغاز دور جديد ثبت‌نام دوره‌هاي فراگير دانشگاه پيام نور از مهر ماه خبر داد و با اشاره به اعمال تغييراتي در منابع آزمون دوره‌هاي فراگير و ايجاد رشته‌ محل‌هاي جديد، خطاب به داوطلبان آزمون فراگير هشدار داد كه تا زمان انتشار دفترچه‌هاي دوره‌هاي فراگير در موسسات آمادگي فراگير پيام نور ثبت‌نام نكنند.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دكتر بهنوش سليم بهرامي در گفت‌وگو با ایسنا اظهاركرد: ثبت‌نام دوره‌هاي فراگير مقاطع كارشناسي ناپيوسته و كارشناسي دانشگاه پيام نور در فاصله زماني 9 تا 16 مهر ماه انجام شود و ثبت‌نام فراگير دوره كارشناسي ارشد نيز در تاريخ 12 تا 20 مهرماه انجام مي‌شود.

وي افزود: ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org خواهد بود.

وي درخصوص زمان برگزاري دوره‌هاي مختلف فراگير دانشگاه پيام نور، گفت: تاریخ برگزاری آزمون هر سه مقطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نيز در نيمه دوم آذرماه خواهد بود.

وي به تفاوت‌هاي آزمون فراگير امسال اشاره كرد و گفت: امسال از طريق آزمون فراگير هم براي بهمن ماه و هم براي مهر ماه سال 92 دانشجو پذيرش خواهد شد.

وي افزود: دانشجوياني كه تحصيل آن‌ها در 31 دي ماه سال 91 تمام شود و در آزمون فراگير پذيرش شوند مي‌توانند از بهمن ماه به عنوان دانشجويان جديد فراگير پذيرش شوند. همچنين دانشجوياني كه درس آن‌ها تا 31 دي ماه سال 91 پايان نيابد در مهر ماه سال 92 به عنوان دانشجوي فراگير پذيرش خواهند شد.

بهرامي تاكيد كرد: بر اين اساس دانشجويان پيش‌دانشگاهي و همچنين دانشجويان شاغل در سال آخر نيز مي‌توانند در آزمون فراگير شركت كنند و پس از پايان درسشان و در صورت قبولي در مهر ماه سال 92 در دانشگاه پيام نور پذيرش خواهند شد.

وي با بيان اينكه پذيرش بر اساس ظرفيت است، در خصوص ظرفيت‌هاي آزمون امسال گفت: بر اين اساس در مقطع كارشناسي در هر رشته محل بين 30 تا 50 نفر پذيرش خواهند شد. همچنين در مقطع كارشناسي ارشد نيز 15 نفر به صورت آموزش محور و 15 نفر به شيوه آموزش و پژوهش‌ محور پذيرش خواهند شد.

رييس مركز سنجش و آزمون دانشگاه پيام نور در خاتمه با اشاره به اعمال تغييراتي درمنابع آزمون دوره‌هاي فراگير و ايجاد رشته‌ محل‌هاي جديد، خطاب به داوطلبان آزمون فراگير هشدار داد كه تا زمان انتشار دفترچه هاي دوره‌هاي فراگير در موسسات آمادگي فراگير پيام نور ثبت‌نام نكنند. 

 

 

تاريخ امتحانات ترم تابستان دانشگاه پيام نور تغيير كرد

تاريخ كليه امتحانات ترم تابستان 91 پیام نور تغییر کرد.

به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، تاریخ امتحانات ترم تابستان 91 دانشگاه پيام نور به دلیل برگزاری اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ۵ و ۶ شهریور، برگزاری اجلاس وزاری خارجه در ۷ و ۸ شهریور ماه و برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ۹ و ۱۰ شهریور در تهران تغيير كرد.

بدین ترتیب امتحانات ترم تابستان ۹۱ پیام نور از روز ۱۲ شهریور آغاز خواهد شد و تا ۱۹ شهریور ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که این بخشنامه برای کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور می باشد.البته ساعت برگزاری امتحانات هیچگونه تغییری نکرده است.

بر اساس اين بخشنامه تاريخ امتحانات ۴ شهریور به ۱۲ شهریور، ۵ شهریور به ۱۳ شهریور، 6 شهریور به ۱۴ شهریور، 7 شهریور به ۱۵ شهریور، ۸ شهریور به ۱۶ شهریور، ۹ شهریور به 1۸ شهریور و ۱۱ شهریور به ۱۹ شهریور تغيير يافت./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------