تهديد عجيب فرهاد دانشجو : از خشم بسيجيان بترسيد



تهديد عجيب فرهاد دانشجو : از خشم بسيجيان بترسيد

رییس قبلی دانشگاه آزاد نظرات شخصی داشت و با ایجاد بسیج کارمندان موافقت نمی‌کرد....فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، منتقدان شيوه مديريت خود را دل بسته به ظاهر دنيا خواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی كه در مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر سخن مي گفت منتقدان شيوه مديريت خود را دل بسته به ظاهر دنيا خواند و گفت : کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند باید از خشم بسیجیان بترسند.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با خطاب قرار دادن کسانی که در جلسه امروز حاضر نیستند ولی در راه پیشرفت و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی سنگ اندازی می کنند گفت: کسانی که با اظهار نظرهای خود موجب اخلال در عملکرد آموزشی و افزایش کیفیت دانشگاه می‌شوند باید بدانند به ظاهر دنیا دل بسته‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند در واقع کسانی هستند که با افزایش حقوق کارمندان، کاهش شهریه‌ها، از بین بردن تبعیض و اعتلای فرهنگ مخالفند زیرا این امور با اهداف آنها تناقض دارد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر دانشگاه آزاد سنگ اندازی می‌کنند بر خلاف بسیجیان عمل می‌کنند، اظهار داشت: کسانی که در شرایط فعلی در روند دانشگاه آزاد خلل ایجاد می‌کنند در واقع کسانی هستند که تغییرات را نمی‌پذیرند.

به گزارش انتخاب در اين همايش فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات كشور نيز از عدم همکاری مناسب رییس قبلی دانشگاه آزاد در ایجاد بسیج کارکنان در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد وگفت : رییس قبلی دانشگاه آزاد نظرات شخصی داشت و با ایجاد بسیج کارمندان موافقت نمی‌کرد./انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------