داوطلبان سه روز فرصت دارند



 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

 

داوطلبان سه روز فرصت دارند

ويرايش اطلاعات کنکور ارشد از فردا

اطلاعات تقاضانامه ثبت نامي کليه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودي تحصيلات تکميلي سال 1390 از روز شنبه 29 آبان تا روز دوشنبه 1 آذر به مدت 3 روز بر روي پايگاه اينترنتي سازمان سنجش براي مشاهده داوطلبان و به منظور اطمينان از صحت اطلاعات وارد شده قرار داده مي‌شود.

کليه داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1390 لازم است در اين روزها به سايت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامي خود را براساس دستورالعمل مربوط به روي سايت مشاهده کنند.

پس از ورود به سايت سازمان و انتخاب لينک مربوط به مشاهده اطلاعات ثبت نامي امکان ورود به اين لينک با در اختيار داشتن اطلاعات کارت اعتباري ثبت نام (شامل شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه) يا شماره پرونده و کد رهگيري ثبت نام وجود دارد.

چنانچه اطلاعات داوطلب نياز به ويرايش داشته باشد داوطلب مي تواند با کليک بر روي گزينه تاييد نسبت به تاييد صحت اطلاعات وارد مرحله ويرايش اطلاعات شده و نسبت به اصلاح مورد يا موارد اقدام و سپس با کليک بر روي گزينه تاييد نسبت به تاييد صحت اطلاعات اقدام کند.

داوطلبان لازم است کليه اطلاعات ثبت نامي به ويژه رشته يا رشته‌هاي امتحاني، معدل، شهرستان حوزه و موسسه محل فارغ التحصيلي را کنترل کنند.

داوطلباني که در مرحله ويرايش اطلاعات خواستار ايجاد رشته دوم (شناور) و اعمال بند علاقمندي به پيام نور و غير انتفاعي هستند منحصراً ازطريق کارتهاي عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونيکي آنها فعال هستند با مراجعه به سايت سازمان پرداخت وجه مربوط به رشته امتحاني دوم (شناور) به مبلغ 105000 ريال و وجه مربوط به علاقمندي به پيام نور و غيرانتفاعي به مبلغ 34000 ريال اقدام و پس از دريافت رمز عبور اعمال علاقه مندي کنند.

چنانچه اطلاعات داوطلب کامل بوده و نياز به ويرايش اطلاعات نداشته باشد، بايد بر روي گزينه خروج کليک کند...../تحلیل:جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------