برای بزرگ شدن سایز سینه چی بخوریم ؟



بزرگ شدن سینه,بزرگ شدن سینه با تغذیه,دلیل و علت بزرگ شدن ناگهانی سینه ها

بزرگ شدن سینه با تغذیه

 

چکار کنم سینه هایم بزرگ شوند؟ بهترین خوراکی ها برای بزرگ شدن سینه چیست؟ برای بزرگ کردن سینه چه چیزی بخوریم؟ بهترین غذاهای بزرگ کننده سایز سینه زنان چیست؟  این سوالاتی است که افراد زیادی از ما سوال کرده اند. ما در این مقاله سعی کردیم که پاسختان را بدهیم.

بزرگ شدن سینه ها با تغذیه:

بزرگ شدن سینه علت مراجعه ی بسياری از خانم‌ها به مطب های جراحان زیبایی و کلینیک های مرتبط است. برای داشتن سینه هایی بزرگ پیش از هر کار تغذیه تان را تغيير دهید. بزرگ شدن سینه ها برای خانم هایی که از کوچک بودن این عضوشان ناراضی هستند خوب به طبع یک هدف مهم است.

 

بسياری از خانم های برای افزایش سایز سینه هزینه های بسياری صرف می کنند. زیر تیغ جراحی میروند و... بهتر است قدری فکر کنید و قدری مطالعه تا بتوانید با اگاهی و از راه طبیعی سینه هایتان را بزرگ کنید. اصلی ترین علت کوچک بودن سینه های شما کمبود هورمون استروژن است. و شما به راحتی میتوانید با تغذیه سینه های خود را بزرگ تر کنید.

 

بزرگ شدن سینه,بزرگ شدن سینه با تغذیه,دلیل و علت بزرگ شدن ناگهانی سینه ها

تغذیه برای بزرگ شدن سینه

 

خوراکیهایی که سینه را بزرگ می کنند:

رازیانه

مانند همیشه جواب هر سوالی در طبیعت وجود دارد. یکی از بهترین موادغذایی برای افزایش سایز سینه رازیانه است که به مقدار بالایی هایتو استروژن دارد.

 

نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر

شیر و آب پاپایا را در رژیم غذایی روزانه خویش جای دهید و مشاهده کنید که چگونه به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا دارای ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. چنانچه نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند.

 

سویا

سویا در غذا میتواند سبب افزایش سطح هورمون زنانه ی استروژن بشه که یکی از کارهای این هورمون ایجاد خصوصیت های زنانگی است (مانند افزایش رشد سینه ها). پس با این حساب خوردن غذاهای دارای مقدار زیادی سویا مثل توفو، شیر سویا و محصولات گرفته شده از سویا میتونه به رشد زودتر سینه ها کمک کند.

 

بزرگ شدن سینه,بزرگ شدن سینه با تغذیه,دلیل و علت بزرگ شدن ناگهانی سینه ها

بزرگ کردن طبیعی سینه ها

 

تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها دارای فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت.

 

دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛ چنانچه بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها کم کم به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. میتوانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذا های ديگر اضافه کنید و میل نمایید.

 

اجیل بزرگ کننده طبیعی سینه

شادمان خواهید شد چنانچه بدانید که با خوردن اجیل بیشتر به بزرگ شدن سینه هم میتوانید کمک کنید. طبق مطالعه های انجام شده یکی از ساده ترین شیوه های بزرگ کردن حجم سینه در بانوان، بالا بردن مصرف اجیل در آنها است. اجیل یکی از مهم ترین موادغذایی است که طبق پروتئینهای خاص خود میتواند بطور مشخص و واضحی به بزرگ شدن سینه کمک کند.

 

خوردن اجیل نه تنها برای سینه در بالا تنه بلکه برای مغز و ديگر اندام های شما هم مؤثر و موثر است. البته باید در نظر داشته باشید که مصرف کردن اجیل زیاد میتواند باعث چاقی در شما شود. از این جهت بهتر است آنرا طبق یک برنامه مرتب مصرف کنید. همانند سویا برای مصرف کردن اجیل هم پیشنهادی برای شما داریم:

 

ساعت هایی از روز که حس می کنید گرسنگی به سراغ شما آمده است از اجیل استفاده کنید.

 

اجیل با ترکیبات غنی از گردو و بادام داشته باشید. چنانچه دوست دارید میتوانید دانه ها و میوه های خشک به اجیل خود اضافه کنید ولی نمی توانید از آن گردو، بادام و پسته را حذف کنید.

 

خوردن اجیل نه تنها به بزرگ شدن سینه بلکه به لاغری شما هم کمک خواهد کرد. پس مصرف آن را در تعادل نگه دارید و اسراف نکنید.

 

بزرگ شدن سینه,بزرگ شدن سینه با تغذیه,دلیل و علت بزرگ شدن ناگهانی سینه ها

بزرگ شدن سینه با تغذیه

 

شیر 

لبنیات باعث تولید هورمون های تولید مثل در بدن انسان می شوند. به طورمثال شیر گاو دارای هورمون استروژن، پرولاکتین و پروژسترون است که برای ساخت شیر در پستانداران وجود دارد.

 

شنبلیه

شنبلیله به عنوان تحریک کننده ی رشد بافت ها شناخته شده است. گیاه نخل اره ای یا سرینو ریپنز، به بهبود هضم و توزیع چربی های خوب از موادغذایی به طرف سینه ها کمک می کند، همینطور رازیانه هم سبب افزایش تولید شیر مادران جوان شده و سبب خواهد گردید تا سینه هایشان بزرگتر به نظر رسد علاوه بر انچه گفتیم این موادغذایی جزء بهترین ها برای افزایش سایز سینه هستند.

 

شیرین بیان

گیاه شیرین بیان یکی از پرطرفدارترین گیاهان برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها است چرا‌که حاوی ترکیباتی است که سطح هورمونهای مرتبط با شیردهی مثل استروژن و پرولاکتین رو افزایش میدهد.

 

انبه

چنانچه از شنیدن نام انبه در این لیست تعجب نموده اید، حتماً نمی دانید که این میوه به افزایش سایز سینه های شما کمک می کند. چنانچه آنرا با شیر مخلوط کنید، نتایج بهتری مشاهده خواهید کرد. ساده است! نه؟

 

غذاهای دریایی

آیا می دانید که غذاهای دریایی مثل میگو، صدف و جلبک دریایی مملو از منگنز است؟ به این معنی که ميزان هورمون های جنسی را در بدن بالا می برند و باعث افزایش بافت های سینه می شوند. این ماده را روزانه به رژیم غذایی خویش راه دهید تا از تغییرات آن به شوق آیید.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------