کاهش وزنی آسان و بی دردسر با بهترین کالری سوزها!



راههای کاهش وزن

کاهش وزن با برترین ورزش های کالری سوز‎

 

کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام برای شما هم یک آرزوی دست نیافتنی شده است؟ اگر شما هم قصد کاهش وزن را دارید به شما پیشنهاد می کنیم با بهترین ورزش های کالری سوز وزن کم کنید.


کاهش وزن با برترین ورزش های کالری سوز
اگر با دنیای فیتنس آشنا باشید مسلما می دانید برای شکل گرفتن بدن و کاهش وزن چه چیزهایی لازم است : کالری دریافتی در برابر کالری مصرفی. هر چند تحقیقات جدید نشان داده که کاهش وزن سریع کاری دشوار است – تحقیقات سال 2016 نشان داد برای داشتن کاهش وزنی سریع باید به شدت ورزش داشت و برنامه غذایی بسیار محدود در کالری را اجرا کرد – اما همچنان کالری ها با اهمیت هستند مخصوصا اگر آن ها را در باشگاه بسوزانید.

وقتی مقدار کالری که ورزش مورد علاقه تان و دیگر ورزش ها می سوزانند را می دانید، می توانید کارآمدترین نوع برنامه ورزشی را طراحی کنید تا سرعت دست یابی به اهدافتان افزایش پیدا کند. در میان ورزش های هوازی، دویدن و اسکیت در صدر جدول کالری سوزترین ورزش ها قرار دارند. اما در میان این ورزش ها تعداد دیگری هم هستند که می توانند در یک ساعت، 500 کالری بسوزانند.

ورزش خود را میکس کنید و به خود این فرصت را بدهید که دیگر ورزش ها را نیز امتحان کنید. تنوع بخشیدن به ورزش نه تنها باعث می شود کالری بیشتری بسوزانید بلکه انگیزه تان را افزایش می دهد تا به ورزش کردن ادامه دهید.

بزرگترین ورزش های کالری سوز :
اطلاعات این جدول بر اساس شخصی با وزن 72 کیلوگرم است.
دویدن با سرعت 13 کیلومتر بر ساعت : 861 کالری در یک ساعت
اسکیت : 548 کالری در یک ساعت
تکواندو : 752 کالری در یک ساعت
طناب زدن : 861 کالری در یک ساعت
تردمیل پله ای : 657 کالری در یک ساعت
دویدن آهسته با سرعت 8 کیلومتر بر ساعت : 606 کالری در یک ساعت
پیاده روی با کوله پشتی ( مسافرتی ) : 511 کالری در یک ساعت
راکت بال : 511 کالری در یک ساعت
اسکی ( شامل پیاده روی با چوب اسکی ) : 496 کالری در یک ساعت
ایروبیک با شدت بالا : 533 کالری در یک ساعت

مشخص است که این مقدار کالری ها تخمینی است و مقدار کالری مصرفی برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. ممکن است مسافتی که می پیمایید بنا به دلایل مختلف، متفاوت باشد از جمله شدت ورزشی که می کنید، وزنتان و سطح تناسب اندام کنونی تان. گاهی نیز به دلیل شکل بدن و ترکیب بدنی تان ممکن است میزان کالری سوزی کاهش پیدا کند. تحقیقات نشان داده خانم های سیاه پوست برای سوزاندن مقدار مشخصی از وزن باید مقدار کالری کمتری به نسبت خانم های سفید پوست مصرف کنند.


منبع : دکتر کرمانی/سیمرغ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------