7 ورزش چربی سوز



ورزشهای چربی سوز,ورزش,لاغر شدن

7 ورزش چربی سوز
آیا می دانید کدام تمرینات و حرکات ورزشی در منزل بیشتر چربی و کالری می سوزانند؟ افرادی بسیاری هستند که تمام روز کار می کنند و زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارند. بنابراین در اینجا چند فعالیت ورزشی  را معرفی کرده ایم که سریعتر از تمرینات دیگر چربی و کالری می سوزانند. رامونا براگانزا، مربی ورزشی لوس آنجلسی ستاره های مشهوری است و تا بحال به ستاره هایی همچون جسیکا آلبا، هالی بری و آن هاتاوی کمک کرده تا به تناسب اندام خوبی برسند. توصیه های زیر متعلق به او هستند که در ادامه می خوانید.


اسکیت در 30 دقیقه 425 کالری می سوزاند
وقتی صحبت از چربی سوزی و کالری سوزی می شود، باید گفت اسکیت در فهرست ما رده اول را دارد. دلیل چربی سوزی زیاد اسکیت آن است که عضلات پاها و باسن را به اطراف حرکت می دهید. مرکز بدنتان برای آنکه تعادل تان حفظ شود، شدیداً درگیر می شود. همه اینها در حالی است که شما استرس زیادی روی زانوها و مفاصل دیگر وارد می آورید. سعی کنید با سرعت ثابت اسکیت کنید. (کلاه، گاردهای مچ و پدهای زانو و آرنج را فراموش نکنید.)

برای چربی سوزی بیشتر :
یک دقیقه اسکیت سنگین انجام دهید و یک دقیقه اسکیت با سرعت متوسط انجام دهید.


دویدن در 30 دقیقه 374 کالری می سوزاند
شکل کلی بدن دوندگان باریک و متناسب است و دلیل هم دارد: عضلات اصلی برای دویدن از جمله پاها، باسن و مرکز بدن، مهمترین عضلات کالری و چربی سوزی در بدن هستند. برای آنکه بیشتر از آنها کار بکشید، دست هایتان را نزدیک به بدنتان نگه دارید و به جلو خم نشوید و پاهایتان را به زمین نزدیک نگه دارید. برای کاهش ضربه به پاها، روی بخش میانی پا فرود بیایید.
برای چربی سوزی بیشتر: در فواصل سریع و کند بدوید و مسیر شیبدار را برای دویدن انتخاب کنید.

 

طناب زدن در 30 دقیقه 340 کالری می سوزاند
این حرکت باید در صدر این فهرست قرار می گرفت. در هر صورت این حرکت یکی از روش های محبوب بوکسورهای حرفه ای برای تمرین است. برای آنکه در هر پرش بیشتر کالری بسوزانید، طنابی انتخاب کنید که دسته هایش وقتی وسط آن می ایستید تا زیر بغلتان برسد. به این نکات هم توجه کنید: کمی بین پاهایتان فاصله بدهید و سپس شروع به طناب زدن کنید. پرش هایتان به زمین نزدیک باشد. اگر طناب ندارید، می توانید بدون طناب ادای طناب زدن را دربیاورید.

برای چربی سوزی بیشتر :
بطور مداوم سرعتتان (تند و کند طناب بزنید) و سبک تان (با یک پا و سپس دو پا) را تغییر دهید یا هنگام پیاده روی طناب بزنید.


هولاهوپ یا حلقه رنگی در 30 دقیقه 300 کالری می سوزاند
بیانسه برای کم کردن دور کمرش، هولاهوپ می زند. برای این کار یک حلقه رنگی برای بزرگسال (حلقه های بزرگسالان بزرگتر و سنگنی تر از حلقه های کودکان هستند) تهیه کنید. آن را دور کمرتان بچرخانید. برای شروع یک پایتان را جلوتر از دیگری بگذارید و وزنتان را به عقب و جلو بدهید. اگر در ابتدا زیاد موفق نبودید اشکالی ندارد. چون با این حال باز هم کالری زیادی می سوزانید و هر بار که موفق می شوید حلقه را بچرخانید کالری بیشتری می سوزد.

تنیس در 30 دقیقه 272 کالری می سوزاند
شاید بهتر باشد برای چربی سوزی یک شریک پیدا کنید و با هم تا زمین تنیس پیاده روی کنید و بعد روی زمین با هم رقابت کنید و حساب عرق بریزید. فورهند و بک هند کار کنید. 3 تا 7 متر از هم فاصله بگیرید تا مجبور شوید محکم تر ضربه بزنید. حتی تمرین تنیس کردن هم بدنتان را در وضعیت چربی سوزی قرار می دهد، زیرا شما می دوید، خم می شوید و توپ ها را جمع می کنید.

رقصیدن در 30 دقیقه 221 کالری می سوزاند
شاید این تمرین بزرگترین تمرین چربی سوزی در این فهرست نباشد، ولی تمرین بسیار خوبی در منزل است و سوخت و ساز بدنتان را بالا می برد. مهم آن است که سرعتتان بالا باشد و بین آهنگ ها استراحت نکنید. سعی کنید از اینترنت آهنگ های مناسب ورزشی را دانلود کنید که هم آهنگ تندتری دارند و هم مناسب این کار ساخته شده اند.

پیاده روی سنگین در 30 دقیقه 170 کالری می سوزاند
درست است؛ پیاده روی هم در این فهرست قرار دارد. البته دقت داشته باشید که پیاده روی تفریحی و گردشی تأثیری ندارد. شما باید با سرعتی پیاده روی کنید که نتوانید حرف بزنید. از تردمیل استفاده کنید. برای بکار گرفتن عضلات کالری سوزی بیشتر – پاها، باسن و تنه – گام های کوتاه و سریع بردارید و پشت تان را صاف نگه دارید و دست هایتان را عقب و جلو ببرید.
برای چربی سوزی بیشتر :
دو دقیقه تند پیاده روی کنید و یک دقیقه با سرعتی که می توانید راه بروید. 


نکته :
کوهنوردی تمرینی نیست که بتوانید آن را در منزل انجام دهید. با این حال سعی کنید در روزهای تعطیل فرصتی برای کوهنوردی داشته باشید تا بدین ترتیب کالری های زیادی را بسوزانید و عضلات تنه، پاها و باسن خود را قوی کنید.

منبع : زندگی ایده آل
سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------